Forum     Warcraft

Forum

WOW SUGER ***
aimdeath Föreningsmedlem
28 jan 2008   #0
Läs rubrik
0 poäng  
nitram109 Föreningsmedlem
17 aug 2009   #61
orka skriva något i den här tråden :P
0 Poäng  
wintasticO Föreningsmedlem
17 aug 2009   #62
ok!
0 Poäng  
Zuan Föreningsmedlem
31 aug 2009   #63

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Krk Föreningsmedlem
1 sep 2009   #64
#18 skrev "CS bygger inte på nån historia menans WoW gör detta".
Herregud vad småbarna har glömt av själva meningen med spel, de är till för att man ska ha roligt, lära sig klura ut uppgifter, bli skickligare och känna sig stålt över vad man lyckas med.
Kolla gärna filmen http://www.youtube.com/watch?v=tZi8CceG2JI
Helt klockren film och den bör ju få de flesta på rätt tankar =)
0 Poäng  
desperat Föreningsmedlem
2 sep 2009   #65
omogen p12 tråd håll dig det för dig själv om du tycker det
0 Poäng  
eQu Föreningsmedlem
2 sep 2009   #66
WoW är helt ok.. men det blir väldigt dyrt i längden...

CoD4 är mycket bättre ^^

Blizzard har förstört wow med WoTLK...Det var mycket bättre i The burning crusader
0 Poäng  
eQu Föreningsmedlem
2 sep 2009   #67

0 Poäng  
GrodiS Föreningsmedlem
3 sep 2009   #68
Håller med om att de förstört ganska mycket med Wrath Of The Lich King, var bättre i TBC, men det var bäst innan TBC :)
0 Poäng  
eQu Föreningsmedlem
3 sep 2009   #69
sant
0 Poäng  
lutto91 Föreningsmedlem
16 sep 2009   #70
WOW ÄGER JUE!!!!
0 Poäng  
adrad Föreningsmedlem
26 sep 2009   #71
Det skulle vara fantastiskt om du kunde specificera precis vad som du tycker är dåligt med spelet. Det skulle skapa 100• bättre konversationer än bara: "WoW äger" och "WoW är dåligt".
Personligen så skulle jag säga att jag inte har något emot WoW. Det är ett kul spel där det i stort sett aldrig tar slut på saker att göra, på så sett blir det aldrig repetitivt. Det är även socialt och i raid instanserna så krävs både mycket samarbete och färdigheter.
0 Poäng  
merciless88 Föreningsmedlem
26 sep 2009   #72
#60 Först försöker du låta som en smart psykolog med det här alla har olika åsikter tjötet, sen helt plötsligt säger du det korkaste jag sett på länge. Du påstår att det krävs mycket mer att bli skicklig i CS än vad det gör i WoW. Då har du aldrig spelat Arena på 2k rating min vän. Hursomhelst ska jag komma med några Einstein argument: WoW var det överlägset bästa MMORPG spelet för ca 2 årsen. En bit innan WOTLK hade kommit ut. Om man påstår att WoW äger och är grymt idag är man 12 år eller har något fel i huvudet. Nu kan du levla till 80 på 3 dagars played, göra heroics / pvpa och bli full epic på en vecka, skaffa sjukt enkelt 500g per dag genom endast daily quests. WoW idag är ett obalanserat och löjligt spel där blizzard anpassar sig efter mängden "mindre begåvade" spelare och gör spelet alldeles för enkelt att få bra utrustning / guld, etc som jag skrivit. Vill gärna se någon p12a som försöker motargumentera. Notera min åsikt är (och resten av alla "mer begåvade" wow spelare): Wow var det överlägset bästa MMORPG spelet för ca ett och ett halv årsen (S3 tiden) men nu har det fallit pga blizzards girighet, pengar styr oss alla, blizzard är inget undantag. Man hittar på nya skitgrejer såsom att byta namn för 8 euro... lol eller att bara byta server kostar 20 euro..
Där har ni kapitalism i den renaste form. För att inte tala om månadskostnaden. Och till er idioter som påstår att det var bättre preBC är dumma i huvudet ni med. PreBC var bra men det var mycket som inte var färdigjort då. Tex: CC's i en hel minut på pvp targets, arena existerade inte, crossrealm bgs fanns inte förän vid BC talent patchen. Det fanns fan inte ens ett auction house i SW från början.(Detta addades redan i preBC dock tro inte att jag inte är medveten om det.) Och som sagt man jämnför inte CS och WoW med varandra. Det är som att man inte jämnför skräck-filmer med komedier.
0 Poäng  
rawk Föreningsmedlem
26 sep 2009   #73
Om man är beroende av wow så är det bra om man lyckas sluta så tycker man att det äger. thats it
0 Poäng  
dehnavinci Föreningsmedlem
2 nov 2009   #74
är det ens möjligt att bli beroende av WoW? ja menar de e ju inte heroin eller cigaretter..
de e bara ett jävla spel..
kan man vara så psykiskt svag att man blir "beroende" eller e man en rutten hypokondriker-typ? :D
och btw #72 jag håller med dig till fullo, ditt "argument" fick käft på hela tråden :D
0 Poäng  
Medwurst Föreningsmedlem
20 nov 2009   #75
#60 Problemet är väl inte längre att få bra gear och mycket pengar men fortfarande kan man hitta utmaningar i spelet. Vet inte om du kör längre men Totgc 25 kräver faktiskt lite klass på spelarna som är med. Men det du säger stämmer faktiskt väldigt bra :P
0 Poäng  
Drendon Föreningsmedlem
21 nov 2009   #76
Alla tycker olika vissa kanske är mer taggade för FPS spel som Counter-Strike och vissa gillar MMOrpg. Personligen tycker jag inte att WoW är så dåligt, men man blir less på det så snabbt.
0 Poäng  
dorothea Föreningsmedlem
21 nov 2009   #77
haha, kolla hans ålder bara... :)

btw
Medwurst skrev#60 Problemet är väl inte längre att få bra gear och mycket pengar men fortfarande kan man hitta utmaningar i spelet. Vet inte om du kör längre men Totgc 25 kräver faktiskt lite klass på spelarna som är med. Men det du säger stämmer faktiskt väldigt bra :P

om du tkr att ToGC kräver lite av spelarna, gogo SWP prenerf ^_-...
0 Poäng  
Medwurst Föreningsmedlem
21 nov 2009   #78
dorothea skrevhaha, kolla hans ålder bara... :)

btw
Medwurst skrev#60 Problemet är väl inte längre att få bra gear och mycket pengar men fortfarande kan man hitta utmaningar i spelet. Vet inte om du kör längre men Totgc 25 kräver faktiskt lite klass på spelarna som är med. Men det du säger stämmer faktiskt väldigt bra :P

om du tkr att ToGC kräver lite av spelarna, gogo SWP prenerf ^_-...


Spelade inte på 70 men kan nog tänka mig hur svår den var om den var värre än dagens svåraste xD

0 Poäng  
dorothea Föreningsmedlem
21 nov 2009   #79
Om vi säger så här, M'uru var väll en av dom jävligaste bossarna någonsin. Man ville slita av sig håret för att det var så jävla svårt. Men endå kul på samma gång ;d hehe
0 Poäng  
Niklous Föreningsmedlem
5 dec 2009   #80
Saknar tbc! :(
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1047 • Aktiv Igår, kl. 18:40
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 713 • Aktiv 28 apr, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 196 • Aktiv 28 apr, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 363 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 254 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 420 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 227 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 558 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 272 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 663 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät