Forum     Bannad?

Forum

  Bannad
kingmalin Föreningsmedlem
25 mar, kl. 19:40 , Redigerad 25 mar, kl. 19:42   #0
Hej, La Onda hära! vill bara veta varför jag blev bannad? för jag har då inge fusk eller nånting. För jag fick ingen ssban heller. utan en vanlig ban bara. Kan tillägga att de var för Wallhack. Mvh La Onda
0 poäng  
ille02 Föreningsmedlem
25 mar, kl. 20:07   #1
Det va jag som la bannen på dig Laonda. Nu är det så att flera av oss admins vet att du togglar på/av och velat får en ban på dig länge nu. Jag snackade med flertals andra admins och kom fram till att det fick räcka nu och därför blev det en permbann.

Mvh: illemeister :)
0 Poäng  
kingmalin Föreningsmedlem
25 mar, kl. 20:12 , Redigerad 25 mar, kl. 20:15   #2
ille02 skrevDet va jag som la bannen på dig Laonda. Nu är det så att flera av oss admins vet att du togglar på/av och velat får en ban på dig länge nu. Jag snackade med flertals andra admins och kom fram till att det fick räcka nu och därför blev det en permbann. Jag togglar då inte på eller av, för fem öre. jag då aldrig gjort ens. hur kan jag bevisa att jag inte göra de? de är ju bara att lägga ss ban så får ni se att jag inte har nånting. Mvh La Onda

Mvh: illemeister :)

0 Poäng  
Hatet Föreningsmedlem
25 mar, kl. 20:19   #3
Dra inte in mig i din bantråd Onda. De har inget med varandra att göra
0 Poäng  
kingmalin Föreningsmedlem
25 mar, kl. 20:24   #4
Jag togglar då inte på eller av, för fem öre. Har jag då aldrig gjort ens. hur kan jag bevisa att jag inte göra de? de är ju bara att lägga ss ban, så får ni se att jag inte har nånting? finns inte nån anledning till de heller. jag tycker ju om eran server, de är ju därför jag spelar på den så mycket. Mvh La Onda
0 Poäng  
ille02 Föreningsmedlem
25 mar, kl. 20:34   #5
Jag och admins har sätt och hört lite för mycket laonda för att tro något annat. Nu är det som det är. ska denna permbannen tas bort så får den ''högre ligan'' bestämma det. Men somsagt så är vi ett par admins som vet att du togglar på och av. Inget ont menat då jag inte har nått ont mot dig men jag önskar dig all bästa!

Mvg: ille
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 12
Visningar 558 • Aktiv Igår, kl. 17:05
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 931 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 256 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 225 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 375 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 201 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 531 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 245 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 626 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 446 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät