HTML Kodning
hNx Föreningsmedlem
20 sep 2008   #0
Hejsan. Jag behöver hjälp med en såkallad Kontakt sida, folk ska skriva in Sitt namn, sin email, sedan ha en scroll down menu där dom kan välja mellan några alternativ och sitt meddelande, så skickas det till min email, men jag vet inte kodningen till detta, jag har sökt runt på google men lyckas inte hitta nånting. Så nu undrar jag om det finns någon som har denna kod, helst färdigkodad så han bara kan skicka koden till mig? :)

Sen behöver jag också hjälp med koden till "Comments". Hur folk ska kunna skriva en kommentar utan att vara inloggad, skulle vara bra om den också var färdigkodad.

Och sist så behöver jag ett "Röstnings system". Alltså folk ska kunna rösta, typ som på youtube då, hur bra videon eller spelet e.t.c är. Denna skulle jag också vilja ha färdigkodad.

Så om ni har koden till någon av dessa alternativen så skriv gärna den :)
0 poäng  
n/a Borttagen
20 sep 2008   #1
(15:08:32) (@bamsegrill) 500:- så fixar jag
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
20 sep 2008   #2

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
n/a Borttagen
20 sep 2008   #3
Nödvändigt :)
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
20 sep 2008   #4
Det tycker jag faktiskt att det var.
0 Poäng  
MYD-Rasmus- Föreningsmedlem
21 sep 2008   #5
dreamwaver 8.0
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
21 sep 2008   #6
jag kan för 1k
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
21 sep 2008   #7
Alex skrevjag kan för 1k

Är du så fattig så du måste ha mycket pengar för detta? Okej då vet jag..

MYD-Rasmus- skrevdreamwaver 8.0

Det programmet använder jag..
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
21 sep 2008   #8
hNx skrevÄr du så fattig så du måste ha mycket pengar för detta? Okej då vet jag..


Du menar alltså att alla som tar betalt för att göra ett jobb, är fattiga? Okej, då vet jag.
Jag är inte längre intresserad att hjälpa dig, eftersom du verkar vara väldigt ointelligent, eller rent ut sagt dum i huvet.
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
21 sep 2008   #9
#8. Nej det jag menade var att om han är så jävla dum och tar 1k för att hjälpa mig med lite html kodning som andra gör gratis så är han antingen en idiot eller bara jävligt fattig. Blir bara så jävla sur på folk som måste ha betalt för att hjälpa med så lite som HTML kodning, det kan man ju för fan hitta tutos på google med..
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
21 sep 2008   #10
hNx skrev#8. Nej det jag menade var att om han är så jävla dum och tar 1k för att hjälpa mig med lite html kodning som andra gör gratis så är han antingen en idiot eller bara jävligt fattig. Blir bara så jävla sur på folk som måste ha betalt för att hjälpa med så lite som HTML kodning, det kan man ju för fan hitta tutos på google med..



Om 20st om dagen skulle fråga mig eller någon annan om HTML kodning skulle det alltså ta ungefär 1 timma X 20 personer alltså 20 timmar om dagens gratis HTML kodning det låter jävligt intelligent ???

0 Poäng  
koon Servertomte o<:)
21 sep 2008   #11
Lyckas du göra allt det där i ren html får du gärna berätta för mig hur du gjorde.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
21 sep 2008   #12
koon skrevLyckas du göra allt det där i ren html får du gärna berätta för mig hur du gjorde.


Hahaha ja :)

#9, Om det nu bara krävs lite google-sökning på tutorialer, varför gör du inte det själv?
0 Poäng  
Nexo CS-admin
21 sep 2008   #13
www.webdesignskolan.se
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
21 sep 2008   #14
#11. Hade inte tänkt allt i html om det nu inte är möjligt..
#12. För jag hittade inget på google men som tur är så finns det folk här på internet som är trevliga också som jag fick hjälp av så nu behöver jag inte hjälp längre. problemet löst.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
21 sep 2008   #15
hNx skrev#11. Hade inte tänkt allt i html om det nu inte är möjligt..
#12. För jag hittade inget på google men som tur är så finns det folk här på internet som är trevliga också som jag fick hjälp av så nu behöver jag inte hjälp längre. problemet löst.



Varför svarar du inte på mitt inlägg?
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
21 sep 2008   #16
hNx skrev#11. Hade inte tänkt allt i html om det nu inte är möjligt..
#12. För jag hittade inget på google men som tur är så finns det folk här på internet som är trevliga också som jag fick hjälp av så nu behöver jag inte hjälp längre. problemet löst.



Varför svarar du inte på mitt inlägg?
0 Poäng  
koon Servertomte o<:)
22 sep 2008   #17
hNx skrev#11. Hade inte tänkt allt i html om det nu inte är möjligt..
#12. För jag hittade inget på google men som tur är så finns det folk här på internet som är trevliga också som jag fick hjälp av så nu behöver jag inte hjälp längre. problemet löst.


Du verkar inte ha så mycket koll på vad du egentligen vill. Eller iaf ville, om du nu har fått hjälp.

Du verkar f.ö. också väldigt dålig på att googla. Är man beredd att jobba lite och faktiskt lära sig nånting så finns det mesta att hitta på Google. Eller, nej, just det, du ville ju ha allt serverat på silverfat utan motprestation, så var det... Sorry, my bad.
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
22 sep 2008   #18
koon skrev
hNx skrev#11. Hade inte tänkt allt i html om det nu inte är möjligt..
#12. För jag hittade inget på google men som tur är så finns det folk här på internet som är trevliga också som jag fick hjälp av så nu behöver jag inte hjälp längre. problemet löst.


Du verkar inte ha så mycket koll på vad du egentligen vill. Eller iaf ville, om du nu har fått hjälp.

Du verkar f.ö. också väldigt dålig på att googla. Är man beredd att jobba lite och faktiskt lära sig nånting så finns det mesta att hitta på Google. Eller, nej, just det, du ville ju ha allt serverat på silverfat utan motprestation, så var det... Sorry, my bad.


Exakt så vill jag ha det.. Serverat på silverfat, äntligen förstår nån mig.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
22 sep 2008   #19
hNx skrevExakt så vill jag ha det.. Serverat på silverfat, äntligen förstår nån mig.


Så fungerar det inte alltid i denna värld, i alla fall inte om jag får bestämma.
0 Poäng  
MYDmikael Föreningsmedlem
15 apr 2009   #20
Behöver du fortfarande hjälp? ska kan jag fixa:) adda min msn ! hejallabarnen@live.se
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 225 • Aktiv Igår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 737 • Aktiv Igår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1069 • Aktiv I förrgår, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 376 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 261 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 427 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 234 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 562 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 277 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 668 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät