Forum     Diskutera fritt

Forum

Drunken monkey
Johnzade Föreningsmedlem
13 aug 2008   #0
Bilder från igår
Några kompisar var hemma hos mig och vill dricka lite, så jag gav dem så klart. 1 av dem var muslim och hade typ aldrig druckit... jag gav han en flaska martini och han börjar ta några små shots och tycker det är äckligt... När jag 15 min går ut på balkongen igen sitter han och häller i sig allt, så jag sa: ej dricka inte för mycket du vill väl inte bli magpumpad.

20min senare ligger han på golvet och håller på att prata med sig själv, vi trodde först han drev med oss och ville ha uppmärksamhet så beslutar oss att lufta in han, när vi har luft in honom kiklar jag han lite på magen som var dåligt gjort. 1 min efter hoppar min lillebror fram och boxar han i magen löst och han spyr på våran turkiska matta och på min kompis byxor...

Han började sedan gnälla att han vill gå och sova i min säng, så jag skriker nej det får du inte du har fan spya på hela fejset gå och lägg dig i balkongen igen. han låg där i ca 4 timmar - 17.2 grader ute.
Efter 1 stund fick vi skuld känslor och lägger på 4 handdukar, 2 badrockar, 2 badlakan. och efter det sov han som ett lam.

han deckad 4.20 på morgonen ( kommentera inte balkongens utseende )
?

Tips?
Någon som har några tips vad man ska göra om ens kompis har druckit för mycket, vad man ska göra med dem och ge dem? ända jag vet är att man ska ge dem vatten så dem pissar ut all alkohol.


MVH JZ
0 poäng  
swensk CS-admin
13 aug 2008   #1
Hade det där varit min polare så hade han åkt ner för balkongen, om man inte kan dricka så ska man inte göra det.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
13 aug 2008   #2
man får ju förfan behärska sig ifall man ska dricka..
0 Poäng  
Johnzade Föreningsmedlem
13 aug 2008   #3
swensk skrevHade det där varit min polare så hade han åkt ner för balkongen, om man inte kan dricka så ska man inte göra det.


Bra knepp faktiskt ska tänka på det något annan dricker, men min balkong är typ 10m från marken så vi får se om jag vågar det :D
0 Poäng  
mYSTISK The One And Only
14 aug 2008   #4
Lr så drickar man inte alls =) har fan vart nykter 9 månader nu =) sug på den wokio
0 Poäng  
koon Servertomte o<:)
14 aug 2008   #5
Uhm... Du "gav han en flaska martini"? Och du visste att han inte druckit förut? Ujujuj... Antingen håller man i flaskan och häller upp shots själv och när man märker att det börjar bli för mycket slutar man. Eller så börjar man med nåt svagare, typ cider eller nåt.

Sen om nån har druckit för mycket, det enda man egentligen kan göra är att ta hem dom och se till att dom verkligen kommer hem. Speciellt om det är första gången han/hon är berusad :) Eller om i ditt fall, se till att personen somnar (även om jag tycker balkongen var lite taskigt :P
Det där med att dricka vatten hjälper inte så mycket just då, är någon aspackad så kommer personen antagligen att förbli aspackad ett tag framöver. Däremot sägs det att bakfyllan blir lindrigare om man dricker vatten innan man går och lägger sig.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
14 aug 2008   #6
mYSTISK skrevLr så drickar man inte alls =) har fan vart nykter 9 månader nu =) sug på den wokio



det är ju inte med flit :) det är ju pga en sak som hände(vill inte berätta utifall du vill hålla det hemligt) så du får inte dricka :)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 309 • Aktiv Igår, kl. 09:24
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 12
Visningar 581 • Aktiv I förrgår, kl. 17:05
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 943 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 231 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 385 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 206 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 537 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 248 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 641 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 452 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät