WeedskI Föreningsmedlem
8 jun 2008   #0
Tjena

Robin heter jag och är 19 år gammal och nickar WeedskI, Och söker plats som admin på era public servers. Jobbar just nu på Nokia däck i finland och går i gymnasium sista året nu och har sökt polis tjänst. Annars så har jag lirat cs nu i 3 år, Lirar mest på era HNS servlar. Varför vill jag bli admin? Jag vill gärna vara med och ändra tjafset på era servlar så att de blir roligt och trivsamt, Och playstars hns servlar har ungefär 60% finska spelare som gärna tycker om att slänga dumma komentarer på finska som jag vill ändra på att dom skulle kunna förstå att någon svensk kan också finska. Annars så har jag varit Webb admin och CS admin på luris.net men som stängdes ner för att några förstörde sidan när den inte var updaterad. Annars är jag lugn och njuter av livet, och bor i finland atm för att min bror spelar elithockey kan flytande finska!. Fråga om de är något annat=)- Robin




Kan någon admin byta min profil så den ändras till 19 år. Bor i finland och är finsk medborgare så mina person-nummer säger att jag är 14 år på eran sida?? Tack!

0 poäng