Forum     Bannad?

Forum

  Permbannad igen
tobias borg Föreningsmedlem
2 jun 2023 , Redigerad 3 jun 2023   #0
Permbannad igen, denna gång va motiveringen Wallhack..

Finns inga bilder att ladda upp i Cstrike foldern som det fanns förra gången. Har det något med att jag blev bannad precis när det byttes karta eller gjorde inte Admin i frågan en sådan bann?

Har spelat på denna server ett bra tag nu så tror de flesta känner igen mig. Jag ser verkligen fram emot kvällarna och få slappna av lite o spela med alla på servern. Så det är ganska deppigt när det blir såhär.

Admins som va inne va: ille, antek och penguin. Så vore bra ifall detta kunde lösa sig så man hinner komma in o panga lite i helgen :)

// Tobias Borg
0 poäng  
tobias borg Föreningsmedlem
3 jun 2023 , Redigerad 3 jun 2023   #1
Eftersom Admin har gjort en bann som tydligen inte är SS bann så kan jag inte lägga upp några bilder. MEN tydligen så har jag 2timmar av just den dagen inspelad på outplayed såg jag. Kan dela den på discord med någon Admin ifall ni vill ha bevis på att jag inte fuskar :)
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
4 jun 2023   #2
[GG] Penguin_ Som har bannat dig.
Så han kommer med svar.
0 Poäng  
tobias borg Föreningsmedlem
5 jun 2023   #3
Yes, tack för svaret Harley. Vore skönt att få detta uppklarat så snart som möjligt. Kliar rejält i speltarmen nu XD
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
6 jun 2023   #4
Svarar han inte innom kort så tas bannen bort.
0 Poäng  
tobias borg Föreningsmedlem
7 jun 2023   #5
Hej igen, ursäkta att jag är så på och lite tjatig kanske men blir bannen bortplockad tills ikväll möjligtvis?
0 Poäng  
Penguin Föreningsmedlem
7 jun 2023   #6
Hej,

Ledsen för sent svar.
Jag har varit bortrest över långhelgen och är på resande fot ett tag för jobbet nu så jag har tyvärr inte tillgång till datorn med demot på.

Alla vi tre admins som var inne var rörande överens om att det inte är normalt att bara kolla vinklar ibland (när någon står där) eller att pre-aima på spelare som inte gjort ett ljud eller inte varit inom "synhåll". Detta skedde över flera kartor, där du konsekvent skippade att kolla vissa vinklar under rundor då det inte stod någon där, men gärna kollade de rundor då någon var där.


0 Poäng  
tobias borg Föreningsmedlem
7 jun 2023 , Redigerad 7 jun 2023   #7
Okej, kan vänta tills ni kollat demon. Har ingen koll på vilka vinklar du menar specifikt. Vi spelade väl bara en Karta tillsammans? Remains jag blev skickad på. vet jag bara ett tillfälle jag haxxa en på siten, men då stack han fram pipan bara några sekunder innan. Och jag kollar garanterat fel vinklar ibland med.. känns som varje gång man blir dödad kollar man åt fel håll.. Men som sagt har spelat in under dagen jag blev bannad, sitter gärna o går igenom det med någon admin på Discord. Gör vad som behövs för att få bannen bortplockad. Känns väldigt tråkigt att bli bannad fast jag inte fuskar. Sen måste jag fråga varför SS bann inte va aktuellt? Syns inte WH på sådana bilder ?

0 Poäng  
Permanent Speladministratör
7 jun 2023   #8
Jo men inte om man togglar på och av
0 Poäng  
tobias borg Föreningsmedlem
7 jun 2023   #9
Okej, hur många admins brukar gå igenom demon? Vore trevligt ifall någon som lucas, hunkjohan eller toköl va med och kollade. Har ingen personlig kontakt med dom. Men tänker eftersom dom är väldigt duktiga spelare så känns det som dom har ett öga för vad som är rimligt och inte. No offence mot övriga admins såklart. Du är alltid välkommen och specca permanent ;)
0 Poäng  
ille02 Föreningsmedlem
8 jun 2023   #10
Jag håller med Penguin här. Detta har pågått ett tag nu som vi har speccat dig och tänker inte säga några namn men inte bara vi 3 admins som va inne just då som tyckt du är väldigt ''fishy'' av dig när du spelar. Tyvärr blev det som det blev då du är en grymt härlig kille men fusk är nolltolerans inne på serven.
0 Poäng  
tobias borg Föreningsmedlem
8 jun 2023   #11
Tackar för komplimangen. Du brukar alltid va trevlig du med , därför blev det extra förvånande när jag hörde att du med tror jag fuskar. Men fortfarande är det något som gått väldigt snett här. För jag fuskar inte och jag tycker det är jäkligt konstigt att permanent banna någon baserat på ren chansning. Jag är helt för att fuskare ska åka fast och skickas ifrån servern. Men måste ju finnas något bevis. Annars blir det ju såhär att oskyldiga hamnar i kläm, skicka folk mer regelbundet med SS banns så kan man iaf motbevisa snabbt och enkelt. Kan spela med en rullande stream på hela tiden så kan ni kolla precis när ni vill i realtid om så önskas. Har som sagt inget att dölja, är ju den enda som spelar med mitt fullständiga namn och selfi som profilbild XD
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
9 jun 2023   #12
Jadu vi har snackat lite och det ser ut som du fuskar men vi kunde inte riktigt se det till 100% så vi släpper bannen tillsvidare men glöm inte Gud ser dig (JAG). Jag kan inte riktigt se att jag bannade dig som du skriver HAHAHAHAHAHa svåårt att tolka den texten.
Välkommen in igen
Permanent
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 614 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 130 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 960 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 397 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 213 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 257 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 649 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät