Forum     Bannad?

Forum

Otroligt dumma admins
Luddan Föreningsmedlem
25 dec 2021   #0
Hej
Blev precis bannad pga. testosteronstinna Admins.
Ursäkta mig men vad är problemet?
Jag råkar gå till fel site en gång, blir bannad i femton minuter. fine, jag kan leva med det.
Går in igen.
Spelar normal CS - admins ligger på mig varje runda för att jag råkar vara kvar sist två rundor i rad. Går sedan med mitt lag VARJE runda. Sen säger jag emot eftersom de uppenbarligen tillämpar riktigt dålig attityd. Jag tar tänker inte ta skit från folk som sitter på på en hög häst och käftar. No fucking way.
Det är ESKA•••? någonting som är boven.
Please jag vill en höra en rimlig förklaring till min två veckors bann som är grundad på att jag sa "Jag går med mitt lag" och "Vad är ditt problem? Jag är 5 av 7 in på siten". Detta är alltså mina ord innan jag blev bannad i två veckor. Skön jävla server ni verkar ha.
-1 poäng  
Eskkko Föreningsmedlem
25 dec 2021   #1
Tjenare.
Du visar vilken attityd du har både här och inne på servern. Du vägrar ens lyssna på va vi säger utan bara hugger dirr VAD ÄR PROBLEMET? Jo problemet är att man "råkar" inte vara sist 2-3 ggr i rad man bara väljer att inte rusha med till sajt med sina mates. När jag påpekar detta att du är sist kvar igen så hugger du igen då fick du din 15 min för att du ska tagga ner lite.
Kommer in och spelar exakt samma spel och då sa jag åt dig efter jag döda dig att nu är du längst bak igen, då sa du nåt igen men jag hann inte svara innan Magnusson tog snacket med dig men du vägra ju lyssna på han också så då tröttna jag på dig så fick du dina 2v.
Den där attityden och fegspel som du kör med funkar inte här inne så tänk igenom hur du ska spela på GG i 2v nu så är du vällkomen in igen sen.

Mvh
EskkkomaN
5 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
26 dec 2021   #2
Om vi är nu så dåliga? Då borde du inte se några som helst problem med din bann? Två veckor verkar lite kort tycker jag , detta pga din attityd. Så var glad för 14 dagar och följ sedan vad vi admins säger så ska du se att vi är en:" Skön jävla server ni verkar ha."
2 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1028 • Aktiv Idag, kl. 18:40
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 709 • Aktiv 28 apr, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 192 • Aktiv 28 apr, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 359 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 251 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 418 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 226 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 555 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 270 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 661 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät