Forum     Bannad?

Forum

Padel Smash, Perma ban för wallhack?
Issac Föreningsmedlem
9 dec 2021 , Redigerad 9 dec 2021   #0
Tjo, jag vill veta varför jag blir bannad för wallhack? Det är sjukt beteende om du frågar mig, ni har inget bevis överhuvudtaget och vem är de som bedömde mig för fusk? Helt sjukt.

In game name: Padel Smash, ( George St.Russell '63)
-2 poäng  
ZOOGIN Speladministratör
10 dec 2021   #1
Goddag "jag har många nick"!

Du är först inloggad en bra stund som George St.Russell '63 och blir då speccad av admins (som var inne kort före mig) pga ditt spelsätt. De har observerat dig en bra stund och lägger sedermera, efter tillsägelser där du valt att inte ändra ditt beteende, en bann på 1 dag "sluta dumma dig".

Varefter ett nytt nick dyker upp på servern vid namn Padel Smash. Nä men, det är ju du? Var inte du bannad precis?
Så då tänkte vi att eftersom polletten inte verkar trilla ner, samt att du inte verkar vilja lära dig av dina misstag, att du uppenbart inte läst reglerna - vilket du med all önskvärd tydlighet visade när du var inne och spelade och vägrade ändra ditt beteende - så tänkte vi att då får du lära dig den hårda vägen då.

Men inte nog med det. En kort stund senare dyker Hamilton upp? Det var märkligt tyckte jag. För den spelstilen han hade påminde starkt om någon annan jag precis sett...
Det var ju du. Igen!? Otroligt. Tre olika nick på samma kväll utan att förstå någonting.

Har du några fler frågor besvarar jag dem gladeligen. Men om de är för korkade så blir jag lite sur och jag gillar inte att vara sur i december. Jag älskar julen och vill ha julefrid.

Mvh Zoogin
1 Poäng  
Issac Föreningsmedlem
10 dec 2021 , Redigerad 10 dec 2021   #2
Er admin Eskko bannar folk utan anledning, väldigt många gånger. Jag blev alltså bannad för att gå UG på tuscan och mitt lag säger att vi ska gå A när jag klart och tydligt är på väg A genom UG.

Han säger även att jag blev bannad för att jag inte "hjälpte" mitt lag, jag går UG främst för att döda folk som försöker gå bakom, dvs "jag hjälper bomben". Det är inte så att jag sätter mig och campar på UG, jag rushar alltid med full fart och kommer så fort till mitt lag som möjligt. Bannar han mig för de så borde ni banna 90 % av spelarbasen, banna faktiskt folk istället som inte hjälper bomben tack

. Den mest oförtjänade bannen jag varit med om, jag topfragar i mitt lag samt CT överlägset och jag om någon är den som alltid uppmanar folk att hjälpa bomben.
-2 Poäng  
Eskkko Föreningsmedlem
10 dec 2021   #3
Jag BANNAR aldrig utan anledning du fick din anledning i spelet och du får den här också!
Jag satt och tittade på dig kanske i 7 rundor när du hade bomben sprang du först till sajt. Men när de andra hade bomb a valde att gå A site så gick du alltid UG för att ta längsta vägen till sajt medans dina mates sprang den snabbaste vägen och valde att ta fajten med de ct som täckte den sajten. Du kom upp från UG med 100hp och bomben plantad av de andra. Detta gjorde du i 4 rundor och till slut sa jag åt dig du kanske ska börja rusha först till sajt och hjälpa de att ta över den nån jävla gång, och va gör du då? RUSHAR UG igen så då fick du din ban. Fortsätter du lira din feglir här inne kommer du inte vara långvarig här kan jag säga till dig.
Spela som alla andra gör då är du mer än vällkommen att spela hos oss.

Mvh
Eskkko
3 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1038 • Aktiv Igår, kl. 18:40
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 710 • Aktiv 28 apr, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 196 • Aktiv 28 apr, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 361 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 252 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 420 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 226 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 555 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 271 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 662 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät