Forum     Bannad?

Forum

bannad 1 dag "Sluta dumma mig"
tense Föreningsmedlem
6 dec 2020 , Redigerad 6 dec 2020   #0
Snälla förklara vad "Sluta dumma dig" betyder, vissa bans på denna servern är så otroligt löjliga pågrund av att de förklaras inte varför man får "bannen" ingen varning inget.
Brukar inte va den som tar upp banns eller whatever för jag spelar bara & har kul. Men denna kändes lite konstig så skulle vilja ha svar på den tbh. Även om de bara är för en dag.
1 poäng  
xitoR Speladministratör
6 dec 2020   #1
Nu har inte jag varit inne vid det valda tillfället men jag tänker såhär:

Du gjorde något korkat/sa något korkat och du skall sluta med det.
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
6 dec 2020   #2
Nu har inte jag varit inne vid det valda tillfället men jag tänker såhär:
Tense gjorde inte något korkat/ sa inte något korkat och därmed förklarar inte den löjliga banreason bannen. Hädanefter kanske man ska tänka 3 sekunder längre innan man skriver en banreason så slipper admins sitta o förklara dom ogenomtänkta reasonen för alla sen. Men visst det är ju enkelt o banna med en färdig banmeny :D
-3 Poäng  
tense Föreningsmedlem
6 dec 2020 , Redigerad 6 dec 2020   #3
Gjorde absolut ingenting. Varken gjorde/sa något i stuk av det. Fick min ban när jag står och täcker siten inge mer. Därför jag vill veta vad orsaken va. Om det är något jag gjort som jag inte vet av så såklart jag ska jag sitta av denna. Men ändå fick ingen varning, ingen förklaring.
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
6 dec 2020   #4
Zoogins ban så han får förklara till dig vad du gör för fel!?
0 Poäng  
tense Föreningsmedlem
6 dec 2020   #5
Ahh sitter o väntar på svar här från han som gjorde de.
0 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
6 dec 2020   #6
Som gammal Admin så vet jag att man inte lägger sig i någon annans tråd men det gör jag nu.
1 Poäng  
xitoR Speladministratör
7 dec 2020   #7
tense skrevGjorde absolut ingenting. Varken gjorde/sa något i stuk av det. Fick min ban när jag står och täcker siten inge mer. Därför jag vill veta vad orsaken va. Om det är något jag gjort som jag inte vet av så såklart jag ska jag sitta av denna. Men ändå fick ingen varning, ingen förklaring.


Då förstår jag, då inväntar vi helt enkelt på admin som la bannen :)
0 Poäng  
tense Föreningsmedlem
8 dec 2020   #8
De får vi göra helt enkelt, hoppas jag får mig ett svar!
0 Poäng  
ZOOGIN Speladministratör
8 dec 2020   #9
Tjenare!

Du fick en ban för att du spelade på ett sätt som vi sett prov på ett otal gånger genom åren på GG. Där du spelar för dig själv i första hand och laget i andra hand.
Seg ur spawn, håller hellre rygg än rushar i främsta ledet, utnyttjade inte din spawnplats utan lät lagkamrater med sämre ”plats” gå före, ”lät” andra gå förbi i pressade lägen/in på site är ett par händelser som jag drar mig till minnes. Och det här hände flertalet gånger under en begränsad tid. Det såg inte bra ut alls.

Under mina år på GG har vi alltid satt laget i första rummet där prio ett är att slutföra uppdraget (planta bomben/spränga siten – som T) och inte jaget. Jag tyckte att du hade en ytterst tråkig spelstil och visade prov på motsatsen till vad vi står för.

Det här är något som jag kan säga att jag bannat för allra mest genom åren och kommer så fortsätta med. Vi vill inte ha spelare som spelar för sin egen skull. Som spelar för sin egen vinning i en jakt på bra stats.
Nu säger jag inte att du hade det i åtanke när du spelade som du gjorde men det var min tolkning av det. Du verkar vara en hyvens kille och var allmänt trevlig inne på servern och i ditt språk här så du är mer än välkommen att fortsätta spela på servern. Tänk dock på Hur du spelar nästa gång.

Kan i efterhand förstå att ban-reasonen är något oklar och tar det i beaktning.
Ha en fin kväll.

MvH Zoogin

7 Poäng  
tense Föreningsmedlem
11 dec 2020   #10
Uppskattar svar, tackar!
3 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1037 • Aktiv Igår, kl. 18:40
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 709 • Aktiv 28 apr, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 195 • Aktiv 28 apr, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 360 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 252 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 420 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 226 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 555 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 271 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 661 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät