Forum     Övriga datorspel

Forum

Alien Vs Predator The Game (2010)
Buzter Ledamot
9 feb 2010   #0
Nu har demot släppts till AvP vilket var förjävligt haha
Spelet har samma problem som MW2. Dåliga servers och settings man inte kan ändra.
Men det var endå jävligt kul att spela det med kompisarna o man fick se att Predator eller Alien inte var den vinnande rasen i detta spel heller.



0 poäng  
Mustaren Ledamot
9 feb 2010   #1
Fan va lätt dom andra raserna såg ut att dö :O
0 Poäng  
Buzter Ledamot
9 feb 2010   #2
Mustarn haha Tror också du skulle dö fort om du fick smaka "pansar brytande" kulor :D
0 Poäng  
Shin Föreningsmedlem
28 feb 2010   #3
Det är allmänt lätt att döda i avp. Alla raser har sina fördelar men Predators är aningen overpowerd om man kan spela den. Vilket jag anser helt rätt då jag skiter fullständigt i alla geeks som sitter och skriker om att Predator inte går att vinna emot. Se filmerna är allt jag har att säga till dom. Predator är totalt överlägsen båda de andra raserna, Xenomorph är överlägsen människan. Dock tycker jag nästan dom gjort Xenomorphs för klena i detta spelet. Avp kommer få dedicated servers snart. Just nu äger game systemet. Samma game system som Modernwarfare som tidigare nämnt, men i Modernwarfare fungerar det bra. Här i Avp resulterar det i hög ping och lång vänte tid.
0 Poäng  
Buzter Ledamot
1 mar 2010   #4
Kan inte riktigt hålla med dig. Alla raser är egentligen lika bra. Det som avgörs är mapen och så klart skillen från person till person. Men ja man dödar väldigt lätt och man DÖR väldigt lätt också. Det finns ingen som har över 3kpd som rullar på 2000 total kills.
Mw2 skiter skaparna i fullständigt men man ser att AVP får mer satsning för de får dedi-servers idag.

Det sker lika ofta att man får HÖG ping på mw2 som AVP MEN på AVP finns inga fuskare tack gode gud.
Mw2 består av 50% fuskare för PunkBuster inte är med i leken.
0 Poäng  
Shin Föreningsmedlem
11 mar 2010   #5
Får väldigt sällan hög ping i mw2 men får det 9av10 matcher i avp. Så där håller jag inte alls med dig.
Där emot håller jag med om att det finns många fuskare i mw2, dock skulle jag säga att 50% är extremt överdrivet. På en dags spelande kanske jag brukar stöta på 1-2 fuskare. Dock är det som är irriterande med att man inte kan göra ett jävla dugg mot dom. Du säger "Du fuskar" dom svarar "So? Vad ska du göra åt det?" Och fortsätter fuska vidare. Dom har inte ens vett till att lämna gruppen efter matchen är över vilket jag samt antagligen många andra stör sig på.
0 Poäng  
Buzter Ledamot
11 mar 2010   #6
Jag får aldrig under 50ping på MW2. Helt omöjligt om du själv inte blir host. Tack endå att AVP fick "dedi" servers 1vecka efter releasen. FOlk trode ju mw2 skulle få det men skaparna sattsar på mw3 istället.
0 Poäng  
Kenty Föreningsmedlem
11 mar 2010   #7
Har dom släppt ut ett till AVP lir?
0 Poäng  
Shin Föreningsmedlem
12 mar 2010   #8
Känns som du sitter på dålig plats isf Buzter. Har nästan alltid under 50 ping på MW2. Men ja jo jag håller med om att Dedicated servers till AVP gjorde det hela mkt bättre. Sen kommer ju MW2 Exp innehålla Dedicated servrar.
0 Poäng  
Buzter Ledamot
12 mar 2010   #9
Mw2 kommer aldrig att få Dedi servers. Sånna fall skulle de gjort det för 3månader sen.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 697 • Aktiv 28 apr, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 181 • Aktiv 28 apr, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 355 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 989 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 247 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 414 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 221 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 549 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 268 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 658 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät