Forum     Diskutera fritt

Forum

Vad är detta för pissljummet upplägg?
Jakanbakan Föreningsmedlem
18 aug 2009   #0
Ok, reggade mig för någon dag sedan på playstar för att få HoN betan. Visst, klart, tänkte att det kunde vara värt att vänta UPP TILL 24 timmar, men nej, kom nu hem, minst 36 timmar efter reggning och upptäcker att jag nu har blivit låst från sidan? Varför? För att mina p-uppgifter inte stämmer? Pinsamt för fan, allt stämmer till punkt och pricka.

Man har alltså inte bara blivit blåst på utlovat spelande, dessutom har man blivit behandlad av internet-gestapo och låst (på ogiltiga grunder) och måste nu vänta... hur länge? Hur jag kunde komma in och skriva detta vet jag inte riktigt, det stod att jag var låst och en admin ska kolla att allt stämmer (igen?!) och att jag sedan kan köra på. Men det funkade visst ändå. Enligt mig en tydlig signal av vad det är för flams egentligen.

Aldrig nånsin stött på en sida med detta enorma kringjobb för alla inblandade bara för att bli medlem på sidan och tillgång till en beta. Ush, blir ju nästan illamående bara av att tänka på denna process.

Nä, sidan inklusive beta kan ni gott ha för er själva, ni som orkar!

flame on!

EDIT: Har ingen hemtelefon, vet att många får problem därför, så den kan ni inte försöka hitta och haka upp er på. Eller... det kanske bara är folk med hemtelefoner som kan utnyttja detta?
0 poäng  
bamsegrill Bestefar
18 aug 2009   #1
Då kanske du ska ta ett steg till, nämligen läsa vad detta är för något.
Detta är en spelförening, vi måste kontrollera alla medlemmars personuppgifter noga.

Eftersom vi jämför med folkbokföringen, kan det hända att du har nyare uppgifter än vad som finns där, du kanske har flyttat nyligen eller liknande.

Kontot blir låst, då får du uppdatera dina uppgifter, sen får man vänta igen, så är det.

Hemtelefon är inget krav. Vi kräver hem- och/eller mobiltelefon.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 617 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 131 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 961 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 397 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 213 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 258 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 650 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät