Forum     Diskutera fritt

Forum

  Avsugen av storasyster
wokio stalker & pedobear
18 mar 2008   #0
Avsugen av storasyster
Mycket Straight, mycket Familj, mycket Oskuld,
Av: modellkille , Litteraturpoäng: 4
Publicerad: 2002-01-25 21:05:04 , Ändrad: 0000-00-00 00:00:00


Jag hittade denna novell på internet och ville dela med mig utav den :]


Jag heter Micke, är 15 år och måste bara berätta om det som har hänt mellan mig och min storasyster sen i augusti förra året (2001). Den kanske kan tyckas att min syster och jag har en konstig relation och det kan jag hålla med om…lite ovanlig är den ju i alla fall.

Det hela började en fredagkväll för några månader sedan. Jag skulle ut med mina kompisar och min storasyster Johanna skulle ut med sina kompisar. Johanna och jag har en jättebra relation. Sedan hon flyttade hemifrån för ett par år sedan bråkar vi nästan ingenting. Det är först efter denna helgen, som jag ska berätta om nu, som jag har insett hur snygg hon är dessutom. Hon är 22 år, ungefär 170 cm, väger 63 kilo är brunett med hår ner till skulderbladen ungefär. Hon är smal och har en jättefin kropp. Tidigare har jag dräglat lite över hennes polare, särskilt en tjej som heter Magdalena, men efter detta har jag börjat titta även på syrran.

Det hela började som sagt en fredagkväll och jag skulle träffa mina polare vid åtta- snåret och klockan var typ halv åtta och jag hade inte duschat eller nånting. När jag skulle in i duschen så stod min syrra där och skulle precis duscha också. Då sa jag åt henne att jag var tvungen att duscha först för jag skulle träffa mina kompisar jättesnart och hon skulle träffa sina mycket senare, och dessutom hade ju hon faktiskt en egen lägenhet en bit bort i sta’n bara. Hon behövde ju faktiskt inte duscha hemma hos våra föräldrar. Då blev hon skitsur och sa att hon hade bråttom och att hon skulle visst duscha nu! Jag blev förbannad på henne och tog av mig mina kläder och gick in i duschen och började duscha ändå!

När jag precis hade börjat duscha så kom hon in i duschen i alla fall. Helt naken! Då såg jag för första gången vilken grymt läcker syrra jag har egentligen! Sån grym kropp! Jag hade inte sett henne naken sen vi var typ jättesmå!

- Jag måste duscha nu, så vi kan väl duscha samtidigt, sa hon leende.

- Ja, jo, det kan vi väl, sa jag lite förvånad.

Vi stod och tvålade in oss båda två och jag kunde ju självklart inte låta bli att titta lite på henne. Hon var faktiskt jävligt fin syrran! Jag fick se en liten skymt av hennes våt ängsmark och den var grymt fräsch verkligen. Hon hade nog fått rätt mycket liten utväxt! På universitetet där hon pluggar finns det nog många kåta killar som vill sätta på henne tänkte jag. Själv var jag fortfarande oskuld och egentligen helt oerfaren inom sex. Fast det är ju det enda man tänker på och det enda man snackar om med alla polare.

- Kan Du tvåla in mig på ryggen, sa syrran plötsligt..

- Kan jag väl, sa jag.

Jag tog den flytande duschtvålen och hällde ut i händerna och började tvåla in hennes rygg. Jag började vid skulderbladen, gick neråt mot rumpan och sen upp lite på sidorna och då kände jag lite, lite av hennes bröst. Det var jävligt upphetsande och jag kände att liten utväxten styvnade lite. Jag gick upp mot hennes nacke med mina tvåliga händer och tvålade in henne där med. Då gick min lätt styva liten utväxt emot hennes rumpa lite grann. Jag tyckte det var skitpinsamt, men å andra sidan var det så himla lite och så himla snabbt så hon kan inte ha känt nånting alls!

- Tack! sa hon och log mot mig.

Jag var färdig i duschen och gick ut. Syrran var kvar och skulle tvätta håret och sånt. Jag gjorde mig i ordning helt och gick ut för att träffa polarna. På vägen kom jag och tänka på det jag hade varit med om. Det var rätt coolt att ha duschat med syrran!


På kvällen var jag ute och söp med mina polare. Vi var på en fest hos en kille jag inte kände så väl, men de flesta som var på festen kände jag igen. Det var en sån där vanlig fest där man krökar och blir full. Det var en fräsch tjej där som jag flörtade lite med, men det blev liksom inget där. Min polare hångla lite med henne istället.

Vid typ halv tre var det dags att gå hem. Jag var rätt full, men liksom inte helt väck direkt. Precis utanför mina föräldrars hus så mötte jag syrran.

- Tjena, sa jag.

- Tjena, sa hon.

- Ska inte Du sova hemma hos Dig inatt?

- Nej, jag ska hjälpa mamma imorgon bitti så jag slaggar här.

- Okej. Har du haft kul, frågade jag?

- Ja, verkligen! Druckit lite för mycket bara. Har Du haft kul då?

- Jo, sådär.

När vi hade kommit in i huset frågade syrran:
- Vill Du ha en nattmacka och en kopp te?

- Ja, gärna, sa jag. Jag ska bara säga till mamma att vi är hemma nu.

- Bra!

Jag gick upp till mammas och pappas sovrum och sa till vi var hemma nu. Hon frågade hur kvällen hade varit och jag sa att den varit bra
- Vi pratade lite och sen gick jag ner till syrran i köket igen. Hon hade gjort skinkmackor och te.

- Fan, Du är bäst syrran!

- Tack gubben, sa hon. Nå, hur var kvällen? Fick du hångla?

- Nej, fick du?

- Ja, fast inte med han jag ville. Det var en kille på puben där som var fräsch som jag hånglade lite med. Sen var Jonas, ja du vet Jonas, på toaletten samtidigt som den här killen och såg att han hade typ jordens minsta liten utväxt. Jag vet inte om jag sagt det, men jag är galen i stora liten utväxtar! Och när jag fick veta att han hade så liten så sket jag i honom. Sen var det en annan kille som också var grymt snygg och man såg utanpå brallorna att han måste haft en sån jätteliten utväxt!! Jag limmade lite på honom, men han gick hem med en annan brud istället. Så det blev inget för mig ikväll. Typiskt när man är så himla full och kåt.

- Nej, det blev som sagt inget för mig heller, fast det är inte så ofta jag får hångla på fester och sånt. Brudar verkar vara så mesiga i min ålder. Det är skitjobbigt för man är ju kåt typ alltid, sa jag.

Då började syrran garva.
- Jag märkte det, sa hon.
- Vadå?
- Ja, att du är kåt typ alltid!
- Vadå då, sa jag!
- Ja, i duschen! Tror Du inte jag märkte att Du fick lite stånd när du tvålade in mig?

SHIT! Hon hade märkt det!!! FAAAAN vad pinsamt!!!!!
- Jo, men det bara blev så, sa jag generad som fan!
- Det gör inget, sa syrran. Jag tyckte det var rätt coolt. Men brukar du bli kåt på mig?
- Nej, verkligen inte, sa jag. Du är ju min syrra för fan!
- Jo, men varför blev du kåt nu då?
- Jag vet inte. Jag är ju liksom inte så van att röra nakna brudar liksom. Och så fick jag se lite av din våt ängsmark och jag tyckte den var jävligt fin.
- Tyckte Du det? sa syrran glatt!
- Ja, verkligen!
- Hmmm, den är ännu finare nu!
- Varför det?
- Jag har rakat den nu!
- Har Du rakat den??? Fan va coolt!!
- Tycker du? sa syrran.
- Det är klart jag tycker!!! Det är ju sånt man bara ser i porrfilmer ju! Har du rakat den mycket?
- Ja, det är klart, sa syrran! Den är helt slätrakad!
- WOW, FAN va coolt!

Som tur var så var jag rätt full annars hade jag nog inte vågat fråga.

- Får jag se?
Syrran skrattade till och sa
- Vad söt Du är! Det kan du väl få, sa syrran och drog upp sin kjol och tog av sig sina små trosor. Hon särade på benen och visade sin nyrakade våt ängsmark för mig. Jag tittade på den länge. Det var jävligt häftigt att sitta och titta upp i sin 22- åriga storasysters våt ängsmark. Jag tänkte på alla meter liten utväxt som åkt in och ut i den sköna lilla våt ängsmarkn.

- Tycker Du den är fin, frågade hon.
- Ja, verkligen! Får jag känna lite?
- Ha, ha. Vill du det?
- Ja, jag har aldrig känt på nån våt ängsmark.
- Har du inte??
- Nä, sa jag lite generat.
- Känn då, sa syrran.

Jag mötte hennes blick och ville liksom ha ett godkännande att jag verkligen fick röra henne.
Sakta och lite darrande rörde jag vid den första våt ängsmarkn i mitt liv…min syrras. Ganska bisarrt, men det struntade jag i då! Jag lät mina fingertoppar röra vid hennes blygdläppar. Sen rörde jag vid hennes clitoris…hon utstötte ett gillande ”mmm” Jag tittade storögt och drog med fingret längs med springan och till slut stoppade jag upp mitt högra långfinger i henne. Jag rörde sakta fram och tillbaka och jag kände hur hon blev våtare och våtare. Det var helt underbart att känna en våt ängsmark.

- Är det skönt?

- Mmm, sa hon. Gillar du att pulla?

- Mmm, det är jätteskönt! Du har en jättemysig våt ängsmark syrran!

Jag fortsatte pulla henne och hade ibland ett finger och ibland två.

- Fan, Du e ju jättevåt syrran.

- Ja, jag sa ju att jag är kåt. Dessutom fingerpullar du mig ju, det är väl inte så konstigt att man e våt då, stönade syrran. Blir inte du kåt om en tjej runkar dig?

- Jo, det skulle jag nog bli.

- Vadå, har du inte blivit det eller?

- Nej, sa jag och slog ner blicken.

- VA? Har du aldrig blivit avrunkad?? !! sa syrran

- Sshh, sa jag. Mamma och pappa kanske vaknar!!!

- Här sitter du och fingerpullar mig och så har du aldrig blivit tillfredställd själv. Nu är det min tur att göra det skönt för dig, sa hon och tittade med en busig blick på mig.

- Kom, vi går till mitt rum, sa syrran.

Hon tog min hand och så sprang vi iväg till hennes rum. Jag var så kåt och uppspelt nu att det enda jag ville var att känna min storasysters hand runt min liten utväxt. Vi gick på hennes rum och jag satte mig på sängen. Vi tittade på varandra och skrattade. Hur normalt var det här liksom??

- Det här får vi aldrig berätta för nån, skrattade Johanna.

- Nej, absolut inte, sa jag.

Hon satte sig på golvet framför mig och la sin hand utanpå min liten utväxt och tittade på mig med kåta ögon. Det var en konstig känsla att känna sin systers hand mellan benen, men samtidigt otroligt upphetsande!! Hon knäppte upp byxorna och drog ner gylfen, det märktes att det inte var första gången hon gjorde det!! Hon plockade fram min halvstyva liten utväxt och hennes mun sprack upp i ett leende.

- WOW, vilken godsak. Den var inte liten du brorsan!! Den ska vi nog kunna behandla.

Hon tog tag i den, såg mig i ögonen och började sedan att runka den. Det var en underbar känsla att känna en annan persons hand runt min liten utväxt! Hela tiden såg hon mig djupt in i ögonen. Hon visste precis hur hon skulle göra för hon höll precis lagom hårt och drog precis lagom snabbt.

- Tycker du om det, frågade syrran?

- AAAA, sa jag!!!!

- Du har en jättehärlig liten utväxt verkligen!!

- Gillar Du att runka den?

- Ja, jag gillar att runka den!

- Det här är ju mycket bättre än att göra det själv!

- Blunda.

- Va?

- Gör bara som jag säger. Blunda och lova att inte titta.

- Oki.

Plötsligt kände jag att det blev varmt och fuktigt kring den. Först trodde jag att jag var inne i hennes våt ängsmark, men sen förstod jag att hon måste ha tagit den i munnen. Det var så enormt underbart att känna det varma och våta runt liten utväxten. Hon höll med båda händerna kring liten utväxtroten och hennes mun tog in så mycket som möjligt av liten utväxten. Plötsligt slutade hon och sa:

- Nu får du titta igen. Tyckte du om det?

- OM!!! Jag hade aldrig kunnat ana att det skulle vara SÅÅ skönt att bli avsugen. Det här måste Du göra fler gånger.

- Absolut, sa Johanna, log och tog liten utväxten i munnen igen. Jag såg hur liten utväxten försvann in i min storasysters mun. Våra blickar möttes och hon gillade verkligen att suga liten utväxt för hon stönade njutningsfullt i takt med mig. Hon gick ner med tungan och började slicka pungen och det var så underbart skönt. Hon tittade på mig och ett leende spreds över hennes mun när hon märkte hur mycket jag njöt av det.

Jag blev helt enormt upphetsad när hon spottade i sin hand, började runka mig och tog sen in så mycket hon bara kunde av liten utväxten. Hennes saliv rann längs liten utväxten och jag skrek av njutning.

- Jag vill knulla dig Johanna, sa jag.

- Alltså, jag vill inte vara den som tar din oskuld brorsan, sa hon. Jag knullar gärna, men jag vill inte vara den som tar din oskuld. Hur skulle det kännas tror Du? Men om Du vill kan jag kolla med en kompis jag har som inte skulle banga dig, sa syrran leende.

- Vem då, frågade jag?

- Magdalena är rätt sugen på dig kan jag säga.

- VA??!! Hon är ju SJUKT snygg!!!! Hur vet du att hon vill? När jag kan träffa henne???

- Hon har sagt att hon vill. Vi kan ju försöka få till en date imorgon. Men bara på villkoret att jag får titta på i smyg…
0 poäng  
f0rce Föreningsmedlem
10 jun 2009   #41
Haha soft Historia SUPERKUL 5 av 5 toasts
0 Poäng  
Gaaleen Föreningsmedlem
10 jun 2009   #42
Nice Historia !
0 Poäng  
johan286 Föreningsmedlem
10 jun 2009   #43
haha, galet :)
0 Poäng  
The Funeral Föreningsmedlem
11 jun 2009   #44
haha omg.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
11 jun 2009   #45
denna är guld (Y) =D
0 Poäng  
L1NDH Föreningsmedlem
11 jun 2009   #46
Sjukt nice ;D Hahaha
0 Poäng  
rikardh Föreningsmedlem
11 jun 2009   #47
HAHAHAHAHA
0 Poäng  
iNpulze Föreningsmedlem
11 jun 2009   #48
hahahaha så jävla skön novell!!
0 Poäng  
rockstah Föreningsmedlem
11 jun 2009   #49
hahaahahhahahahahahahha fy fan ÅRETS SKÖNASTE<33
0 Poäng  
arilito Föreningsmedlem
11 jun 2009   #50
jag har stånd iaf,
0 Poäng  
Turass LEVEL 15 - Access
11 jun 2009   #51
FYFAN JAG VILL HA MER!
0 Poäng  
Klever891 Föreningsmedlem
13 jun 2009   #52
den var fett go haha, kanske lite frö bra för att va san hehe
0 Poäng  
crackboy Föreningsmedlem
14 jun 2009   #53
fan vad nice =D
0 Poäng  
Deceased Föreningsmedlem
2 okt 2009   #54
Jaaa, schysst första intryck av playstar. Online spel, forum OCH sexnoveller! Awesome!
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
2 okt 2009   #55
Deceased skrevJaaa, schysst första intryck av playstar. Online spel, forum OCH sexnoveller! Awesome!



självklart!
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
2 okt 2009   #56
Låser tråden - Den som öppnar den kommer att för all framtid brinna i helvetets eldar!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 194 • Aktiv I förrgår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 239 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 760 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1085 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 385 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 263 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 434 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 243 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 565 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 281 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät