Forum     Bannad?

Forum

VARFÖR
CALEEEEE Föreningsmedlem
29 feb 2020   #0
Varför blir man bannad för "upprepad ryggrush" när man är crt, vaktar site och ni råkar springa från mitt och plantar på siten jag kom ifrån? ska man behöva springa runt hela kartan i det fallet ? GG MILLA kan ju svara :)
0 poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
1 mar 2020   #1
Nu kan jag inte säga så mycket om det konkreta fallet. Men du har blivit bannad 6 gånger på 2 veckor~ för diverse fegspel såsom grims, ryggrush och "support your team". Ta o läs våra regler en gång till och se över din spelstil, så blir alla glada! :)
1 Poäng  
Milla Föreningsmedlem
1 mar 2020   #2
Det handlar om hur du spelar och inte det enskilda fallet. Du gör det medvetet att springa rygg, stanna till och låta andra springa först (felspel). Du springer igenom t spawn som jag redan sagt inte är tillåtet. Du har varningar. Dags att börja lyssna på admins.
1 Poäng  
CALEEEEE Föreningsmedlem
2 mar 2020 , Redigerad 2 mar 2020   #3
Jag har handen på hjärtat aldrig sprungit igenom T spawn på någon karta, Möjligtvis på någon karta där jag inte känt till, men aldrig så jag fått någon varning mutligt (vad jag kan minnas)

Cs för mig är ingen viktig grej, och jag vet mycket väl vad det innebär att "ta hand" om en server som admin, jag spelar mest för att det är skoj, och jag kan tycka (utan att skapa diskussion) att en del av er admins blir väldigt griniga när det går lite dåligt, sen förstår jag att man inte kan älska alla, men ibland kan det dock ändå kännas aningen orättvist! :)

Hunken: Ja, just därför sitter jag nu och skriver en post kanske, Du vet att jag alltid är först på site som T, du står ju förmodligen på flest av fragsen som resulterat att jag dött, Och att jag inte supportar laget är bara BS. Jag kan medge att jag kanske försöker ibland att få lite "smarta" frags istället för utmanande, Men det beror väl helt på att jag spelat i ca 2 veckor nu, och spelförståelsen är betydligt större än vad aimet är.

Admins ord är lag, absolut, Men man måste som i allt annat kunna överklaga.

Ha e fin dag! / Calle
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
2 mar 2020 , Redigerad 2 mar 2020   #4
"Admins ord är lag, absolut, Men man måste som i allt annat kunna överklaga".


Ja admins ord är lag och du får överklaga men inte bara klaga som du gör nu stor skillnad.

-1 Poäng  
Harley Spelansvarig
5 mar 2020   #5
Jag ä så sugen på kanelbullar.
5 Poäng  
Edstrand Föreningsmedlem
23 apr 2020   #6
jag röstar på harleys förslag
1 Poäng  
CALEEEEE Föreningsmedlem
24 apr 2020   #7
Edstrand gillar bullar, amen då sååå! :D
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 171 • Aktiv Igår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 236 • Aktiv I förrgår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 757 • Aktiv I förrgår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1083 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 383 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 262 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 432 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 241 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 564 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 279 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät