Forum     Public-servrarna

Forum

Hur man behandlar nya spelare på serven?
Caveman. Föreningsmedlem
18 aug 2018 , Redigerad 18 aug 2018   #0
Hejsan!
Jag lirar inte cs speciellt ofta numera, men får något ryck då och då, så som i kväll.
Har bekanta som lirar då o då på gg publikserven så jag hoppade in i kväll för o kunna ha lite kul.
Men ack vad jag bedrog mig, jag gjorde mitt bästa under dryga timman jag lirade för att följa admins regler o uppmaningar.
Jag försökte följa bomb varje runda och hjälpa så gott jag kunde men dog för det mesta innan jag han att vara till hjälp.
Jag rushade varje runda och försökte men med ringrostig o kass aim var jag mest kanonmat, man jag ville bara lira lite o ha kul.
Jag höll låg profil och försökte hänga med i vändningarna och anser inte att jag varit otrevlig på något vis.
Efter ett tag blev någon irriterad på mig för att jag blockade ( ber om ursäkt att vi bägge gick ut genom dörr till bombsight o du vände o skulle tillbaka).
efter några minuter vände någon igen under ruschen o tydligen var jag då ivägen för någon. Jag bad om ursäkt, o var ej otrevlig.
Jag fick bomb en runda, tog genast rygg på 5 T för att följa dem till vänster b plats, fick genast skit för att jag inte skrivit vilken bombplats jag skulle till.
Ber om ursäkt att jag ej har skillen och snabbheten att skriva samtidigt som jag försöker hinna rusch till bombsight så man inte får skäll för att man inte rushar.
Vi spelade sen en mindre bana med typ 3 vägar mot bomplatserna, bomb och flera T sprang mittenvägen, vid beskjutning vände dom o drog annat håll. jag valde att gå ut genom dörren och då blev jag ju självklart skjuten bums :). Då fick jag varningen av admin "Detta är din sitta varning Caveman " Allvarligt för vad?
Kan man inte säga till folk lite trevligt om hur ni vill det ska vara på serven och hjälpa till om man skulle göra fel?
Jag anklagar ingen för något o jag har inte blivit bannad vad jag vet! :) , är mest paff över hur man behandlar nytt folk på GG serven.
/ besviken och lite irriterad gubbe.
0 poäng  
Shawty Föreningsmedlem
18 aug 2018   #1
Först och främst så var jag inte otrevlig på något vis, jag såg att du gick till fel site och var sist många gånger. Inte svårare än så. Jag sa till dig tidigare men ändå gick du för dig själv. Det hände inte varje runda men med jämna mellanrum. Har man koll på radar så är det lättare att hålla koll på bomb.

Ber om ursäkt om jag lät arg. Det var inte avsiktligt Kika på reglerna på hemsidan så ser du hur spelet funkar på GG :)

Mvh Shawty!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 116 • Aktiv Igår, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 435 • Aktiv I förrgår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 318 • Aktiv I förrgår, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 148 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 505 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 216 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 826 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 597 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 428 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 704 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät