Forum     Bannad?

Forum

Bann av Jobin
mazda Föreningsmedlem
20 aug 2017   #0
Okej, börjar med att säga, fine det var "bara" en kort 30 minuters bann, men 30 minuter för mycket för den skulle inte ens ha lagts om man ser situationen.

Mitt under de_blue på T-sidan skriver du i chatten, jag citerer: "
(Terrorist) [GG] JoBIN^ : mazda fr fan! lgg ner m dina flash..... 4e gngen jag blir tfad!
-_-"

Min reaktion? Jag frågade vart jag TFade dej då jag absolut inte springer runt och teamflashar teammates med flit. Troligtvis mest en sån där flash som flashar 5 CTs och råkar flasha nån T med, sånt händer alla and that's the price you gotta pay. Public server med 32 pers inne och 16 pers pushar en och samma site, inte lätt att undgå att flashar hamnar i ditt nylle med. Vet på ett ungefär vart jag lade mina flashar då jag oftast har samma system beroende på vilken site jag springer mot. Jag kastar dom oftast väldigt djupt eller högt.

Hursomhelst, jag fick iallafall inget svar av dej, inte ett ord mer kom från din sida. Såg det absolut inte som en varning av dej, mer som en irritation att du blir flashad, men att du specifikt nämner mej och att jag gjorde det 4 gånger, av hur många spelade rundor?? Kom igen! Kan du ens bevisa att det var mina flashar? Var vi på samma site? Kastade jag ens en flash eller HE? Troligtvis svar nej. Jag kan spelet, jag flashar fler CTs än Ts, jag vet hur man ska flasha och vart.

Rundan efter dör jag i princip direkt mot Zoogin, så hinner inte flasha nått. Tror rundan efter blir jag överflyttad till CT, tjoho bra för dej så slipper du mina TFar eller? Det går 2-3 rundor efter det och då kommer 30 minuters bannen med reason "Read the rules". Står INGENTING i reglerna om TF, men alla vet och borde veta "admins ord är lag", man lyssnar helt enkelt och alla med vett bakom pannbenet vet att man inte TFar med flit. Men jag menar, hur ska jag undvika att teamflasha? Vill du jag ska sluta köpa flashar för att du och andra inte ska råka bli TFade? Kanske du också ska göra detsamma då, seems fair?

Du vill jag ska sluta TFa, vilket är omöjligt (om man inte avstår att köpa flash såklart, men vem gör det??)
Verkar mest som du överlåter irritation på mej bara för du blev teamflashad mycket och dör, och du kan säkert inte bevisa att det var jag ens.
Du lägger en bann för ett "regelbrott" som inte ens finns med i reglerna.
Du säger bara 1 gång i princip "Jag har blivit TFad av dej 4ggr nu, kan du sluta med det"
Aa skitlätt att veta vart du är, kanske ska ha namnskyltar då?
Du sa inget mer, försökte inte få min uppmärksamhet till dej så att jag verkligen skulle ta det på allvar som en varning. Så lägger du ändå en bann rätt upp o ner.

0 kommunikation, 0 förståelse, 0 intresse för att lösa problem, du soppar det hellre under mattan verkar det som.
Hoppas verkligen inte det här är din standard på bans, då ligger Goagubbars spelare risigt till på servern.

Over and out
Mazda
3 poäng  
JobiN^ Föreningsmedlem
20 aug 2017   #1
30 min bann? Å ändå ska du göra en sån stor sak över det.. Och ja jag tröttnade på att du flashade mig varje runda typ.. (Inte första å är nog inte sista gången du tfar heller, för det var inte första gången igår heller) Först sa jag inge, men sen skrev jag.. Å ja de är ord mot ord, jag var ofta bakom dig när du flashade så hur blir jag flashad? När jag ser att det är du? Eller heter flera Mazda på servern? 2-3 rundor? jag banna dig direkt du blev CT.. Men tyck att jag gjorde fel.. Jag tycker iaf att jag gjorde rätt!
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
20 aug 2017   #2
Dags att lägga in tf plugin :)))))))
3 Poäng  
Permanent Speladministratör
20 aug 2017   #3
Mazda skriv en bok eller något vi kan lägga en vecka på dig varje gång du spelar på GG så kom inte in här å jobba dig för en halvtimma.

Puss Permanent!!!!
4 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 471 • Aktiv Igår, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 386 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 297 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 339 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 597 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 318 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 492 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 653 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 806 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 547 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät