Forum     Bannad?

Forum

  FREEBAN utan anledning.
aTAKA2 Föreningsmedlem
21 jul 2017 , Redigerad 21 jul 2017   #0
Fattar inte era regler med reconnect.
Varför finns det? Ge en bra anledning.
Den enda förklaringen jag kan komma på varför man inte får reconnect är om man dör direkt vid rund start så man ej återupplivs med reconnect.

Kopplade ut router tog 1 minut att göra det.
Reconnectade till servern och admin frågar varför jag reconnectade.

Jag sa att det fanns anledning.
Admin sa ok.
Ban 30 sek senare.

Jag kanske råkade join en annan server.
Mitt internet kanske dog osv...
Varför ska jag hålla på att förklara för admin varför jag reconnectade om jag ej utnyttjar ''återupplevnad'' så att säga.

Jag väntade som sagt ca 1 minut med reconnect.
Blev bannad för rasism??????????
Ta bort bannen och varna admin eller ta bort admin från snubben för det är han som verkar vara rasist. För så ska man ej bete sig som admin och banna utan anledning och skriv orsak ''rasism'' när jag inte äns skrev eller sa nånting.

Hur länge ska man vänta med reconnects? Tex jag går ut ur servern och jag vill komma tillbaka hur länge ska man vänta med det utan att nån admin börjar fråga och banna?

Varför fixar ni inte ANTI RECONNECT plugin som gör att man ej kan reconnecta till servern på x antal minuter så MAN VET EXAKT NÄR DET ÄR OK ATT RECONNECTA?

[AMXBans] You are banned from this Server!
[AMXBans] There are 12 weeks , 5 days , 23 hours , 59 minutes and 27 seconds left of your ban.
[AMXBans] Banned Nickname : aTAKA ^Nåt starkare
[AMXBans] Reason : ' Rasism '
[AMXBans] You can complain about your ban @ www.goagubbar.info
[AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 0 : 197120866 '
[AMXBans] Your IP : ' XXXXXXXXXX'

Har ingen demo för ni NI ej har auto demo recorder.
0 poäng  
sparta Föreningsmedlem
22 jul 2017 , Redigerad 22 jul 2017   #1
Du snackar så jävla mycket skit.

Du reconnectade en gång och blev tillsagd av annan admin att du inte får göra detta.
Och normalt brukar en spelare respektera våra admins och regler.
Här går du och fortsätter ifrågasätta vår regel samt åter recconectar om och om igen.

När jag vid flera tillfällen säger till dig att sluta ifrågasätta samt reconnecta skiter du i mina uppmaningar och ignorerar mig samt fortsätter.

Du ska vara glad för att jag inte la permban.

Dra en sådan här fuling igen och du kommer åka på perm.

När jag som admin säger till dig inne på servern hoppa då ska du fråga hur högt!


2 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
22 jul 2017 , Redigerad 22 jul 2017   #2
#1 ''Du snackar så mycket skit''

Tror du att jag som vuxen har tid att ta upp en så löjlig sak?
Jag ser att detta är ett problem för att ni admins bannar orättvisst och kolla bantiden 3 månader för reconnect.
Anser inte du att det är ett problem?

#2 ''Du reconnectade en gång och blev tillsagd av annan admin att du inte får göra detta.
Och normalt brukar en spelare respektera våra admins och regler.
Här går du och fortsätter ifrågasätta vår regel samt åter recconectar om och om igen. ''

Blev inte tillsagt.
Jag jag reconnectade för jag kopplade om router och ja det blev ltie extra reconnects kanske men detta pga jag hadde auto join till en annan server.
Auto joinade den server nån gång men det var fullt där vaddå får jag inte reconnecta till eran server för det? Jag utnyttjar inte återupplevnad elelr vill hamna i nån speciell lag.

#3 ''När jag vid flera tillfällen säger till dig att sluta ifrågasätta samt reconnecta skiter du i mina uppmaningar och ignorerar mig samt fortsätter.''

Du sa ingenting till mig. Förutom det sista varför jag reconnectade och sedan ban för ''rasism'' ????

#4 ''Du ska vara glad för att jag inte la permban.
Dra en sådan här fuling igen och du kommer åka på perm.
När jag som admin säger till dig inne på servern hoppa då ska du fråga hur högt!''

Du sa ingenting till mig förutom sista frågan.
För att man blir sne på löjliga saker, va fan tror du det är barn som spelar CS 1.6?

Allt det här är dina och mina egna ord.
Varför fixar ni inte auto demo recorder istället?

Men visst nu är vi här igen där admin anser att han har rätt och ''medlem'' har ingenting att säga till.
Standard admin missbruk.

0 Poäng  
Mrbarbie Föreningsmedlem
22 jul 2017 , Redigerad 22 jul 2017   #3
Hej, Jag var inne när detta hände och du fick flera varningar av sparta och då käfta du ju bara emot varje gång. Och även jag sa till dig om reconnects kartan innan då du gjorde det flera gånger irad. Så här har DU fel och ADMINS rätt (ingen admin abuse). Visst reason kanske var fel men var nog mer bantiden han var ute efter. Varje gång du kommer in är du ju bara otrevlig/tjafsar om allt/spelar musik i micken. Nästa gång du kommer in bete dig så har alla en trevlig stund ist.
4 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
22 jul 2017 , Redigerad 22 jul 2017   #4
@Barbie sluta nu ingen sa nånting till mig.

När kommer auto demo recorder så ni slutar anklaga utan bevis?
När kommer anti reconnect plugin?

Är jag unbannad eller vad?
1 Poäng  
Mrbarbie Föreningsmedlem
22 jul 2017   #5
Jag sa ju till dig å du tjafsa emot? du fick en 30 mins ban men sen komm du ju in på ditt andra steam konto sluta hitta på nu. Du är så full i skit
0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
22 jul 2017   #6
Helt ärligt så tror jag inte att du ska få komma tillbaka alls.
Det brukar krävas mycket innan vi bannar så hårt. Detta brukar ha kombinerats med flera bannar samt tillsägningar.

Du har 19 bannar varav 5 är attityds bannar om 2v.

Och så sitter du här inne och ljuger.

Om 3 månader kommer du in som en trevlig person som respekterar våra regler eller inte alls.





2 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
23 jul 2017 , Redigerad 23 jul 2017   #7
Blev unbannad verkar det som.
Men fortfarande undrar man varför ni inte har.

Anti reconnect plugin. ( Så man verkligen inte kan reconnecta inom x minuter )
Auto demo recoder. ( Så ni slipper anklaga utan bevis )

Oavsett vad jag skriver så har ni alltid rätt, ser ni inte problemet?
Det är stort problem.
Jag ger förslag som stoppar detta men ni sitter här och ignorerar enkla fixar som kan lösa dessa problemet, är det inte lite skumt?

Fortfarande sitter ni och gör manuellt jobb år 2017.
0 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
23 jul 2017   #8
[AMXBans] You are banned from this Server!
[AMXBans] There are 12 weeks , 5 days , 3 hours , 5 minutes and 53 seconds left of your ban.
[AMXBans] Banned Nickname : Ataka
[AMXBans] Reason : ' Ban p� annat konto '
[AMXBans] You can complain about your ban @ www.goagubbar.info
[AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 1 : 58903950 '
[AMXBans] Your IP : ' '

Va fan är detta?
Vad håller ni på med?

Har två CS KONTO so what?

Börja inte tjata om era konstiga regler.
Jag vill bara spela lite och ni kör regler från stenålder.

Vad är det nu då???

0 Poäng  
fury69 Speladministratör
23 jul 2017   #9
aTAKA2 skrev[AMXBans] You are banned from this Server!
[AMXBans] There are 12 weeks , 5 days , 3 hours , 5 minutes and 53 seconds left of your ban.
[AMXBans] Banned Nickname : Ataka
[AMXBans] Reason : ' Ban p� annat konto '
[AMXBans] You can complain about your ban @ www.goagubbar.info
[AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 1 : 58903950 '
[AMXBans] Your IP : ' '

Va fan är detta?
Vad håller ni på med?

Har två CS KONTO so what?

Börja inte tjata om era konstiga regler.
Jag vill bara spela lite och ni kör regler från stenålder.

Vad är det nu då???


Ataka, bevisligen så skiter du i våra regler. När vi ger en ban så ska du ta till dig det och färstå det/de fel du har begått, kommer du in med ett annat konto så bannas det också.

Våra regler är inte från stenåldern, visst har de funnits med några år men det är så vi som spelar på GG vill ha det. Om det inte passar dig så finns det andra servrar att spela på.

Du har föreslagit plugins tidigare, vi har dock valt att inte installera dem. Det betyder inte att vi ignorerar dig, utan vi har vägt för och nackdelar mot varandra.

Klart vi har rätt när du sitter och ljuger. Kanske dags att du funderar lite över ditt beteende? Jag brukar betee mig mot andra som jag själv vill bli bemött. Har funkat rätt bra genom åren.

Återigen, läs och förstå våra regler. Tycker du dem är konstiga så är det ingen idé att du spelar hos oss.
1 Poäng  
Harley Spelansvarig
23 jul 2017 , Redigerad 23 jul 2017   #10
Hahahaha. Har det där hittat till servern igen?

Läs regler så kanske du med hjälp från någon kan förstå något ang reglerna kring reconnect.

Sen att du är bannad på ett till konto är inte konstigt alls. Det är du som individ som är bannad inte bara ditt konto. Det är ju nämligen dig som individ vi vill slippa se på servern då du inte är en spelare som bidrar med något bra alls. Du bidrar bara med dåliga saker och därför har du återigen skaffat dig själv en bann.

Och precis som Fury skriver här ovan. Om du nu tycker att vi är så dåliga varför kommer du tillbaka gång på gång? Ja vi saknar ju inte dig.


1 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
23 jul 2017 , Redigerad 23 jul 2017   #11
Förklara för mig normalt utan att dra ut på det.

''Inga reconnects'' NÄR SKA MAN RECONNECTA DÅ?
VILKA NACKDELAR FINNS DET MED DE PLUGINS JAG SKREV? FÖRKLARA!

Jag kan det där med servers och plugins det är ingen nackdel tvärtom man löser just problemet och slipper jobb som admin.

Istället håller ni på att jaga folk manuellt och banna för onödiga saker. När allt det här kunde skötas av ett plugin och jag som spelare kunde undvika ban.

Jag vet ej exakt vem som har kontrollen över servern för att admins är bara admins men han som kan installera saker, hur tänker han?

Vad gör man här:

Jagar manuellt?
Eller låter pluginet sköta jobbet?
Självklart så låter man pluginet sköta jobbet så allt går rätt till och utan att någon människa manuellt gör det.

Automation 2017 komigen ni är kvar i 2003 eller något med era manuella anti reconnect jagande.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
23 jul 2017 , Redigerad 23 jul 2017   #12
Hmmm. Jag vet inte vad det är för fel på dig men något är alvarligt knas!

Jag ska försöka förklara så att även du eventuelt kan förstå.

Din fråga nr:1 ''Inga reconnects'' NÄR SKA MAN RECONNECTA DÅ?
Svar. Du ska inte reconecta alls. Det va därför du fick en bann. Varför skulle du.

Resten är ju bara svammel. Du som spelare kunde undvika bann? Hur tänkte du nu.
Då hade ju pluginet bannat dig! Hahahahaha.

Jag tycker eller vi alla här tycker att du ska hålla dig till dina egna servrar som skulle ta världen med storm. Du är inget vi vill ha på vare sig server eller här på forumet.

Varför tänker du. Jo för på servern tar du både upp onödig tid för admins då alla andra spelar och gör det dom ska sen är det onödigt med pixlarna du låter servern generera.

På forumet.
Jo för att du ljuger svamlar och tar upp onödig tid för oss som måste läsa och svara på ditt svammel.

Jag skriver en gång till. Spela inte på denna server om nu allt är fel.
Vill du ha saker på ditt sätt så skapa en egen server och sluta ta upp pixlar och tid här.

Vi vill inte ha dig som spelare och du anser att vi gör allt fel. Enkelt. Spela på en annan server.

3 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
24 jul 2017 , Redigerad 24 jul 2017   #13
Ja ja alltså som du ser försöker jag skriva civileserat men får aldrig något vettigt svar.
Du Harley mobbar mig utan grunder och varför äns?
Jag ska istället förklara för ni verkar bara prata luft utan bevis och manuella/sten ålder regler.

OM NI HADDE ANTI RECONNECT PLUGIN DÅ HADDE DETTA SKETT ISTÄLLET:
OM MAN FÖRSÖKER RECONNECTA FÅR MAN MEDDELANDE.
CANT JOIN THE SERVER, KICKED. YOU MUST WAIT 5 MINUTES BEFORE RECONNECTING.
FÖRSTÅR NI DET?
ALLTSÅ JAG KAN EJ JOINA SERVER PÅ X ANTAL MINUTER OM JAG FÖRSÖKER RECONNECTA.

Hadde pluginet skött detta hadde DETTA ALDRIG HÄNT.
Så som jag ser på saken så har ''rasist'' bannat mig för han hadde anledning och passade på.

Tänker inte admins om att man tex vill ta en kort paus, pissa, fixa maten, öppna dörren, internet dog eller annat skit som gör att man måste reconnecta, kanske spela kort stund på en annan server etc.

Det är enkelt för er att snacka för ni behöver ej anpassa er ni gör som ni vill för ni är ''admins'' och endast spelar på 1 server.

// Ja man blir ju sne. Jag förstår innerst inne att ni har nånting emot mig.
// Förstår ni inte att jag försöker förbättra för alla, göra så att ni slipper jobba.
// Ser ni mig snacka skit här?

// Asså spela roll jag ser ju hur ni tänker gammal modigt.

// Min lösning, ny ip, ny steam id, problem löst.
// Men kolla här istället, tror ni jag som admin hadde någonsin brytt mig om någon reconnectar? Nej för det är så löjligt. Public server 15 vs 15 och bry sig om reconnects.
Tydligen admins som bryr sig, det går inte in i min hjärna liksom en sån liten grejj blir sån konsekvens, ni förstår inte att jag tycker synd om era admins som får slava för såna här små saker. Hobby eller?

// Jag har liksom berättat min story varför får jag ingen unban? Löjligt.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
24 jul 2017 , Redigerad 24 jul 2017   #14
Jag försöker verkligen lista ut vad du lider av men lyckas inte komma fram till något exakt svar.

Du får göra exakt som du vill på dina servrar. Ha vilka inställningar du vill.

Men här är det vi som avgör vad vi vill ha eller inte ha. Varför ska det vara så svårt för dig att fatta?

Ska man på toaletten eller hämta något som snackar man med admins och sätter sig i spec. Enkelt och så har det funkat i alla år.

Reconect är något helt annat. Du vill välja lag osv och det får du inte.

Jag har sagt till dig förut att vi är inte intresserade av dina egna åsikter angående något.

Du måste kunna förstå att du är en person som tycker saker. Här är vi 25 som tycker annat och då måste även du tror jag kunna förstå att vi gör som vi vill och inte som du vill.

Du har väl dina servrar och där kan du göra exakt som du vill.

Jag kan inte förstå varför du väljer att spela här då vi är så dåliga? För mig en gåta. Och speciellt när vi inte lyssnar på dina superexpertråd från dig som kan allt bäst så borde du ju ruttna.

Jaja. Vi släpper detta nu då du bara tar upp tid i onödan och vi ändå inte kommer att komma någonstans.

Jo. En sak. Du behöver inte byta ip för vi bannar bara id. Och klart du kan byta ip och id och spela men prata inte då för då bannas du så tänk på att inte avslöja dig.
6 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
24 jul 2017 , Redigerad 24 jul 2017   #15
Förklara NACKDELEN med ANTI RECONNECT plugin är du snäll?

Det enda du säger är ''vi vill ha det så'' utan att förklara fördelen eller nackdelen.

Jag förklarade fördelar med anti reconnect plugin.
Din tur att förklara nackdelen med anti reconnect plugin.

Kör.

PS! Försöker också lista ut vad ni håller på med för det är nåt skumt som ni håller på med när ni inte förklarar och säger bara ''vi vill ha det så''.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
24 jul 2017 , Redigerad 24 jul 2017   #16
Jag lägger ner nu.

Detta skriver du där uppe..
Varför ska jag hålla på att förklara för admin varför jag reconnectade om jag ej utnyttjar ''återupplevnad'' så att säga.


Ställ dig då frågan varför ska vi förklara något alls för dig. Ja du anser ju att du inte ska behöva förklara något.

Såg denna fråga från dig.
// Jag har liksom berättat min story varför får jag ingen unban? Löjligt.

Jo därför att du är en person som ljuger och anklagar och inte bidrar med något bra alls
till denna server och kamratskapen vi har här. Dvs. Vi saknar dig inte och blir bara glada om du spelar på en annan server. Vi vill ha roligt och trevligt när vi spelar och just detta är något du inte bidrar till.

Ha annars ett bra liv och jag önskar dig all lycka!

0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 461 • Aktiv Idag, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 377 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 294 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 337 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 593 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 314 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 490 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 651 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 803 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 544 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät