Fluffy admin varför?
Johnnyl Föreningsmedlem
4 jul 2016   #0
Hej, Johnny här även kallad Kent Agent. Jag undrar varför är Fluffy admin? Han är gnällig och totalt värdelös på spelet. Bara för att man som spelare inte vill ta dumma beslut som folk som inte spelat en seriös match i hela sitt liv sitter och bestämmer. Betyder det att man själv också måste spela utan någon som helst tanke?
Hur kan en spelare som inte kan spela spelet någorlunda dåligt ens, bedöma om andra fuskar eller gör något otillåtet? Det krävs erfarenhet och skicklighet för att hitta folk som fuskar och bedöma andra när dom spelar. Att vara dålig och rent utsagt oerfaren i spelet är inga kvaliteér som borde finnas hos en admin.
Det är som att en person utan körkort är med på uppkörningen och ger ut körkort till en person. Han har noll koll men ändå ska han bedömma någon annan. Hur smart låter det?
0 poäng  
k0ck1s Föreningsmedlem
4 jul 2016   #1
Hur smart låter det att du inte ens tagit med varför du blev bannad och varför din attityd inte var den bästa? Tror nog fluffy svarar dig snart med. Men att kläcka ut sig elakheter osv när du får en 1h Bann tkr inte jag är okej. Och jag kan nog allt hålla med fluffy om hans beslut.
0 Poäng  
Johnnyl Föreningsmedlem
4 jul 2016   #2
k0ck1s jag gav han min åsikt efter en ban jag får för att jag kan spela spelet. Att säga sanningen rakt ut är inte dålig attityd bättre det än att säga bakom ryggen.
0 Poäng  
k0ck1s Föreningsmedlem
4 jul 2016   #3
Så du menar att det du sa i micen när bannen kom var din åsikt ? Dvs något i stil med "du är dum i huvudet" etc etc. Du har spelat här tillräckligt länge för att kunna reglerna.
0 Poäng  
Johnnyl Föreningsmedlem
4 jul 2016   #4
Det var dålig attityd att säga att han är dum i huvudet. Men han gjorde sig förtjänt av kommentaren.
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
4 jul 2016   #5
Hej Johnny, ok jag må kanske inte vara "elit" på detta spelet som tydligen du är.. Men jag förstår GG's regler och vi tycker det är för DJÄVLA tråkigt när folk offrar sina lagkamrater gång på gång och alltid går sist. Sa till dig 4 rundor av 5. Sen sa jag ingenting och bara observerade hur du gång på gång hoppade runt i hus och sköt mag efter mag i väggen samtidigt som du lät dina medspelare springa ut innan dig och dö.

Sen när jag bannar dig en timma för grims då uttalar du dig om att jag är dum i huvudet m.m vilket jag tycker är en ganska oskön attityd. Och att du inte sen förstår överhuvudet taget hur vi spelar på GG är ganska underligt. Om du nu är ett sådant proffs.

Mvh

Fluffy!
0 Poäng  
Johnnyl Föreningsmedlem
4 jul 2016   #6
Fluffyl bara för att jag inte vill stå på kö ut ur hus eller cpl och istället väljer nya alternativ istället för att bara dö meningslöst utan att ha en chans att vinna rundan betyder inte att man grimsar.
Har inte påstått att jag är elit har aldrig fått betalt för att spela.
Men man kan tycka att man iaf ska kunna spela spelet någorlunda för att bedömma andra.
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
4 jul 2016   #7
Du behövde inte stå på kö ut, du tog aldrig initiativet även om du hade en bra start pos. Du bara hoppa runt och lalla för att du inte "vill dö"... och "haxxa" genom väggarna.

Skall räcka med att man sa till dig 4 gånger för att du kanske skulle förstå att du kanske skulle ändra din spelstil ett kort tag...

Sådant vill vi inte ha här på GG.
0 Poäng  
Johnnyl Föreningsmedlem
4 jul 2016   #8
Ändra spelstil herregud. Du bara letar efter en anledning att banna mig. Att jag inte spelar dåligt är ingen spelstil. Jag letar efter möjligheter att öppna upp mapen så man kan pusha site. Därför jag haxar vanliga possar för att kunna stryka en poss att söka när man går ut ifrån t.ex. CPL då vet jag att t.ex. direkt höger uppe i mitt är lugnt för jag drog 30skott där. Jag hoppar också upp på bakre lådan i mittmitt i början på rundan. Varför gör jag det tror du? Jo, för att CT gillar att aggra CPL/Hus den vägen och om jag är på lådan så ser jag personen som gör det och dödar honom innan han dödar x-antal terrorister. Det är ingen spelstil det kallas att spela smart. Jag tar hellre 15-20s extra på mig att pusha och gör det på ett bra sätt en att bara gå full yolo och förlora rundorna om och om igen.
Skulle du få din vilja igenom skulle alla T rusha samma väg varje runda full yolo och förlora 20-0 per karta. Tack och lov spelar inte alla på det sättet.
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
4 jul 2016   #9
Alltså jag säger till dig 4 gånger på rak. Du är i CPL och skjuter ett mag som du säger för då vet du att ingen är till höger om du går ut, men det roliga är då att du inte går ut utan backar och går till hus och skjuter ett mag genom väggen där också. Så sluta snacka massa skit, du accepterar inte att du blir tillsagd 4 gånger, sen får en timmas ban för grims när det enda du gör är att fegspelar enligt mig.

Sen kallar du mig dum i huvudet m.m och skapar den tråden där du säger att jag är värdelös också,

Du är välkommen tillbaka om 2 veckor när du läst reglerna och förbättrat attityden.

Orkar inte slösa mer tid på dig då du beskriver vad du gör för fel men anser att det inte är fel!

Mvh

Fluffy!<3
0 Poäng  
MrsPiggy Rosagrisen
5 jul 2016   #10
Låser tråden!
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
5 jul 2016 , Redigerad 5 jul 2016   #11
Vilken riktigt dålig skitråd.

Den här trådskaparen har nog brutit mot en hel påse regler först på servern och sen genom denna något underliga tråd.

Vi vill inte ha såna spelare. Vi vill ha spelare som spelar för att det är kul och inte såna som anser sig smarta för att dom lärt sig att man tjänar på att resten av laget får ta smällen så man själv kan ta halvskadat eller som konstand ska ta folk i ryggen.

Läs regler och hjälp laget. Ibland smart och ibland vara med och storma och ev dö.

Kan ju inte vara så läskigt att den tecknade gubben dör i bland.
4 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 198 • Aktiv I förrgår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 243 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 762 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1087 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 388 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 265 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 436 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 245 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 567 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 283 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät