En åsikt gällande en admin på GG C.S 1.6
Exzit Föreningsmedlem
23 mar 2016 , Redigerad 23 mar 2016   #0
Jag vill inte vara den som är den men tänkte ge en åsikt om det är okej. Jag må ha gått lillfönster på kartan Mjölby nästan varje runda men tar fortfarande min roll och hjälper laget när jag skjuter därifrån. Vill också tillägga att jag följer de regler som servern styrs och utgår efter. Jag fick en kick utan förvarning och fick förklarat av Barbie att Sparta kickade mig för att jag gick fönstret i stort sett varenda runda. Jag gick in på servern igen, la till Sparta på vänlistan och tänkte fråga om jag bröt någon regel då jag gick där och varför han inte kunde förvarna mig och säga att jag gjorde något fel, trots att jag indirekt inte bröt någon regel.

Men nej, istället skulle han börja skrika i mikrofonen med svordommar och ståhej i spelet och frågade vad fan jag ville och varför jag fattade trögt? Bara jag som tycker detta inte var ett bra sätt att bemöta en spelare? Det förstör hela stämningen så att säga och man tjänar mer på att vara trevlig. Förstår att man kan ha en dålig dag för den delen också :) Tänk först, agera sen.

No offense

Med vänliga hälsningar spelaren under nicket Exzit
0 poäng  
Memphis Speladministratör
23 mar 2016   #1
Sparta kommer så fort han ser detta..
0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
23 mar 2016   #2
Intressant!

Du fegspelar runda efter runda och ursäktar det med att din tolkning av hur man hjälper laget gäller och därmed är min/andra admins tolkning/kick felaktigt.

Vidare frågar du andra admins via steam och få förklarat för dig orsaken till kick och där borde du accepterat orsaken och kommit in med bättre vetande och bara spelat vidare.

Istället lägger du mig till friends, startat diskussion inne på server och skapar denna tråd.

Jag visste att du skulle ifrågasätta vår tolkning av ditt spel/kick vilket även framgår av denna tråd där du tycker och tycker men inte någonstans har du accepterat eller tagit till dig förklaringen du fick av andra admins.

Varför anser du dig ha rätt att ta upp min tid ytterligare trotts en markering och förklaring från vår sida via steam, inne på server och nu med denna tråd?

Vår tolkning av Old school gaming är inte något att diskutera över.
Admins ord är lag inne på GG.
Och när vi informera hjälp laget med plant då gäller det alla T och vi ska inte behöva tala om för dig personligen för att du ska ta till dig informationen.

Därmed är denna tråd och dina åsikter kring tolkning av våra regler helt ointressanta samt onödigt tidskrävande för mig.

Att jag skäller ut dig ter sig naturligt när du beter dig som du gör men att påstå att jag svurit kan jag nog inte hålla med om.

Hoppas du tar till dig svaret och inte sätter saker i system som får admins att agrera.

Allt detta pga av en kick och en massa tyckande!


2 Poäng  
Exzit Föreningsmedlem
24 mar 2016 , Redigerad 24 mar 2016   #3
Jag märker att det här inte kommer leda till någonting och tycker bara synd att du bara har en synvinkel att se det från. Att jag gjorde fel och du gjorde rätt, du är admin och hur det här än kommer diskuterats så kommer du återigen ha rätt oavsett om jag anser att det du försvarar dig med inte alls stämmer in i situationen, att du döljer ditt beteende i situationen trots att flera såg hur du betedde dig när servern var full.

"Att jag skäller ut dig ter sig naturligt när du beter dig som du gör men att påstå att jag svurit kan jag nog inte hålla med om." Ok? Som jag beter mig? Okej med en utskällning? Inte svurit?

Btw, jag startade ingen diskussion inne på servern? Det var därför jag ville lägga till dig för att undvika diskussionen inne på servern. Men eftersom att du vägrade ta det privat var jag tvungen att ta det här. Varför hittar du på saker?

Ja, allt detta för en kick och en massa tyckande.

Strunt samma, lönlöst. Önskar bara att du i fortsättningen gärna säger till folk innan, en varning förtjänar spelarna iallafall, men även att du inte skriker när du ska förklara något, att du låter bli med både svordomar och skrikandet. Kan inte vara roligt för dig när folk skriver privat "han är sån bara", "han blir ofta arg" eller att "låt det vara, det hjälper inte"...

Med vänliga hälsningar spelaren under nicket Exzit
0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
24 mar 2016 , Redigerad 24 mar 2016   #4
Du har fortfarande inte accepterarat att logik har många ansikten men det är vår logik son gäller här inne.

Du lägger fokus på utskällningen samt att jag inte nämner ditt namn personligen när jag uppmanar till hjälp med plant.

Men nu till syftet bakom en bantråd där du ska förstå kick/Ban anledning.

Ja! Det ör min synvinkel som gäller och inget annat.
Du kan inte kräva av oss att vara din och andra nya spelares personliga lärare.
Hör du admins uppmana hjälp laget med plant då gör du som du blir tillsagd.
13 rundor alltså ner än 26 min gömde du dig och var sista gubbe på bombsite innan och en massa hjälp laget uppmaningar från admins

Hur kan du inte ha hört admins?

Hur kan du mena på att jag har fel eller är orättvis i denna situation?

Förklara för mig hur du tänker.

Jag väntar ivrigt på din tolkning av hjälpa laget.


1 Poäng  
Exzit Föreningsmedlem
24 mar 2016   #5
Du ser det som svart eller vitt. Inte värt att diskutera med dig. Du har rött och jag har fel :)

Med vönliga hälsningar spelaren under nicket Exzit
0 Poäng  
Memphis Speladministratör
24 mar 2016   #6
ag va inne vid detta tillfälle och nu tycker jag du är ute och cyklar Exzit. För det första har Sparta rätt i det han säger ( inte bara för admins ord är lag). Om En admin säger till hela laget att hjälpa till med plant så gäller det även dig, för du stod i fönstret på Mjölby flera rundor i rad och det är inte att hjälp laget med plant (okej att stå där men man ska inte sätta det i system). Man kan inte vara sist jämt, för då hjälper man inte till med mission!!!

För det andra så startar du en tråd och vill ha uppmärksamhet, när du får det och det inte passar dig så säger du "Du ser det som svart eller vitt. Inte värt att diskutera med dig". Du tar inte åt dig av vad Sparta säger och accepterar att du gjorde fel utan lägger fokus på att Sparta gör fel, enligt dig...

Allt handla om en kick efter flera uppmaningar till laget som du inte lyssna på. Vad lätt allt hade vart om du kom in och bara sa ursäkta, då hade vi spelat vidare och hade haft kul ist!!!

Läs våra regler under CS 1.6 och kom in och spela och ha kul :)

Peace
1 Poäng  
Exzit Föreningsmedlem
24 mar 2016 , Redigerad 24 mar 2016   #7
Håller med dig på flera punkter Memphis. Tråden var mestadels för att kunna komma i kontakt med Sparta och mitt klagomål var mestadels på grund av att han började skrika på ett negativt sätt till mig inne på servern.

Strunt samma :)

Med vänliga hälsningar spelaren under nicket Exzit
0 Poäng  
Krawlezt Föreningsmedlem
28 jun 2016   #8
GoaGubbar kommer gå under med Sparta.. Han tror han är någon sorts gud och kan göra vad han vill, säkert något med hans liv som gör att han har sådant beteende..

Tragiskt att ni låter han vara kvar när han är egentligen en Syster Karin fast med adminrättigheter.
-1 Poäng  
Zettan Direktör
28 jun 2016   #9
Tvärtom! GG är vad det är idag pga sådana som Sparta.
Så lägg när det där skitsnacket.
1 Poäng  
Krawlezt Föreningsmedlem
29 jun 2016   #10
Zettan skrevTvärtom! GG är vad det är idag pga sådana som Sparta.
Så lägg när det där skitsnacket.


Det där du kallar skitsnack är min åsikt, lite sådana saker som gör att jag tappar hoppet för GG.
0 Poäng  
Zettan Direktör
29 jun 2016   #11
Krawlezt skrev
Zettan skrevTvärtom! GG är vad det är idag pga sådana som Sparta.
Så lägg när det där skitsnacket.


Det där du kallar skitsnack är min åsikt, lite sådana saker som gör att jag tappar hoppet för GG.


Ja du får givetvis tycka som du vill, och det är väl tur att det finns fler servrar här i världen som du kan spela på.
För vi är väldigt nöjda, och kommer köra på likt tidigare.
1 Poäng  
Rellic Föreningsmedlem
30 jun 2016   #12
Spartiz kan vara ganska tuffer, men han är väldigt trevlig om man följer reglerna.
Svårare än så är det inte faktiskt:)
Läs på regler, spela och ha jättekul :)
//Linne@^
1 Poäng  
Znubb Speladministratör
30 jun 2016   #13
Det behövs fler som Sparta för att hålla Er som missköter sig borta.
Jag förstår inte ens att du lägger upp denna tråd då du själv säger att du inte bryter mot reglerna när du går till samma plats hela tiden på en sådan map. Självklart hjälper du inte bomben då.
Sparta är 100% GG och att du lägger så mycket tid på grund av en kick är ju ganska fucked up. Dessutom tar du upp andras tid så snälla följ reglerna så hamnar ni inte i sådana diskutioner. Ni som inte berörs av händelsen och inte är admins så ska ni inte yttra Er.

2 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 197 • Aktiv I förrgår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 243 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 762 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1087 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 388 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 265 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 436 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 245 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 567 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 283 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät