Forum     Diskutera fritt

Forum

dAkke Old School kung.
dAkke Föreningsmedlem
26 feb 2016   #0
Hejsan alla gubbar, tanter, pojkar och flickor. Tänkte göra en ny presentation om mig då många nya ansikten finns inne på servern.

Jag heter Sonny, är 22år gammal och kommer ifrån Linköping. Men skaffat tjej sedan drygt ett år tillbaka och flyttat till Södermanland.
Jag har jobbat som Snickare, Murare och pluggat Svets utbildning, dock arbetslös nu.
Jag har gått Judo och kört lite boxning så kampsport står mig nära och är ett utav mina intressen. Gillar även att dra ut på sjön eller stå vid vattnet och dra lite Aborre.
Har lämnat ett väldigt destruktivt liv bakom mig då jag tråffat tjej, den tjejen som faktiskt fick mig att inse det viktiga och dyrbara här i världen som ändrade min syn på livet, självklart hade jag en fot inne i det hela det var med mitt och hennes driv som fick det att styra åt rätt håll.

Som många kanske vet är jag en gammal stammis som spelade här sedan 2009/2010år och framåt tills CSGO släppte sin beta version. Och därefter slutade jag nästan helt med 1.6. Varit inne ett fåtal gånger under dessa år, men nu äntligen fått tillbaka suget, inte suget efter att spela gamla goa 1.6 utan folket och gemenskapen som finns inne på GoaGubbars 1.6 server.

Nu på senaste tiden har det blivit mer och mer frestande att komma in och snacka lite skit och ha en rolig spelstund med gamla goda spelare som man känner igen flera år tillbaka, som i sin tur känner igen en själv, och det är ju superkul.
Det känns precis som om det var igår man satt varje dag och spelade när man kommer in nu, som om det inte alls var så längesedan, och det tycker jag är så himla roligt. Så underbart att få se både nya och gamla ansikten som man känner igen som fortfarande är trogna GG spelare.

Hoppas det inte blev för rörigt och jag hoppas vi ses och får en trevlig stund inne på servern.
Ingenting är omöjligt så länge viljan finns och tron på dig själv.
Må bäst. // dAkke

2 poäng  
Mira Speladministratör
26 feb 2016   #1
Välkommen tbx Dakke :)
0 Poäng  
Memphis Speladministratör
27 feb 2016   #2
Välkommen tillbaka dakke!! Skönt att du har släppt de tråkiga i ditt liv :)

Man mår mkt bättre av nårga pilsner och 1.6 :)

Ha de.. Syns i siktet
0 Poäng  
MrsPiggy Rosagrisen
27 feb 2016   #3
Välkommen tbk Dakke :)
0 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
27 feb 2016   #4
Nice att se dig igen.
0 Poäng  
RjBlack Speladministratör
27 feb 2016   #5
Welcome back dAkke
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
27 feb 2016   #6
Ja kul som fan att du är tillbaka. Det är faktiskt sjukt roligt när folk kommer tillbaka efter något år. Dom har pysslat med annat men sätter sig vid datorn och undrar om GG...... Finns det kvar? Hahahaha. Och det gjorde det..
0 Poäng  
Lundh Speladministratör
1 mar 2016   #7
Välkommen tillbaka! :)
0 Poäng  
Jejk Speladministratör
2 mar 2016   #8
Yooo
0 Poäng  
fury69 Speladministratör
3 mar 2016   #9
Härligt!
0 Poäng  
MILKO Föreningsmedlem
4 mar 2016   #10
Sonny my man!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 0
Visningar 21 • Aktiv Igår, kl. 22:52
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 7
Visningar 252 • Aktiv Igår, kl. 13:45
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 9
Visningar 347 • Aktiv I förrgår, kl. 13:28
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 123 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 492 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 208 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 811 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 581 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 422 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 693 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät