Forum     Nyheter

Forum

  Tera Online sneak peak nycklar!
Alex Spelansvarig
4 feb 2012   #0
?


Nu kör Playstar en liten "tävling" där du ska skriva varför just du vill testa Tera Online i en kommentar till denna nyhet!

Vi kör också en tävling på facebook samtidigt så det finns fler chanser att vinna beta nycklar!
https://www.facebook.com/pages/Playstar/121829734552285

Ha så kul och vi kanske ses i spelet :)
0 poäng  
Hansel Föreningsmedlem
6 feb 2012   #61
Jag har vurmat för mina vänner till dödagar om detta spel men de vägrar se den potentiella storhet som ligger i dess stridssystem. Den grafiska designen tilltalar även enormt och den detaljrikedom som lagts ner gör att man inte blir det minsta trött att av titta igenom videos på youtube där diverse armor-sets visas upp. Jag älskar MMORPG:n men tycker att de stagnerat lite på senare tid och det känns som att de flesta inte vågar ta ut svängarna utan kör på samma gamla goda Everquest-standard som suttit i sig de senaste 10 åren (nu senast SWToR). Skaparna av Tera verkar dock ha stake nog att, om inte revolutionerna, så iallfall våga gå en mindre bevandrad väg i detta MMORPG-träsk.
0 Poäng  
farfadern Föreningsmedlem
6 feb 2012   #62
Tja, som många andra (som jag läst) så är det fightingsystemet som har fått mig intresserad och det som jag vill testa, prövade ett "liknande" (spellborn?) som inte var särskilt spännande, men detta ser mycket mer förfinat. och hur man utför allting gör det intressant. (spells)
0 Poäng  
Badtaste Föreningsmedlem
6 feb 2012   #63
HAr letat efter ett MMORPG med riktig combat! Har spelat WoW,EQ2,LOTRO,WAR:AoR, Aion men jag har alltid ledsnat på att combaten är så tråkigt. TERA verkar vara det första MMO:etsom har rolig combat och är ett spel som jag ser framemot. Ett stort plus är popuri rasen, vem vill inte vara en bäver med en stor strids yxa:D
0 Poäng  
Badtaste Föreningsmedlem
6 feb 2012   #64
Har letat efter ett MMORPG med riktig combat! Har spelat WoW,EQ2,LOTRO,WAR:AoR, Aion men jag har alltid ledsnat på att combaten är så tråkigt. TERA verkar vara det första MMO:etsom har rolig combat och är ett spel som jag ser framemot. Ett stort plus är popuri rasen, vem vill inte vara en bäver med en stor strids yxa:D
0 Poäng  
XenDurE Föreningsmedlem
6 feb 2012   #65
För att jag vill testa ett nytt MMORPG spel för på senaste tiden har WoW blivit så sjukt tråkigt. Jag provade att köpa star wars men det var inget som föll mig i smaken. Så jag är fortfarande på jakt efter ett nytt spel. Kanske är TERA det rätta? jag får hoppas det. Jag är sjukt intresserad av detta spel hur PvP är och hur fightingstylerna ser ut!.
0 Poäng  
clevo Föreningsmedlem
6 feb 2012   #66
Varför jag vill ha en beta key är för att jag har väntat väldigt länge på detta spel, sen precis som visa andra har skrivit så vill ja se hur combatsystemet funkar. själv klart är man lite less på wow de har ju funnits i nästan 10år skönt med nån nytt.
0 Poäng  
Malmbah Föreningsmedlem
6 feb 2012   #67
Vill ha det nya stridssystemet så jag kan förgripa mig på Jelly monster hela kvällarna!
0 Poäng  
Shocker Föreningsmedlem
6 feb 2012   #68
Skulle vilja se hur aim systemet funkar då det inte är de vanliga point & click som de är i alla mmorpg's. Nu när man endå inte har något jobb så ska man ju passa på.
0 Poäng  
Grim Föreningsmedlem
6 feb 2012   #69
Enda sen jag var liten har jag drömt om att vara en liten, glad tvättbjörn i rustning. Snälla Playstar, låt mig få utlopp för mina drömmar!
0 Poäng  
Katash Föreningsmedlem
6 feb 2012   #70
Har alltid tyckt om MMORPG spel som har mer avancerade crafting tillgängligt, vet ej om detta stämmer på TERA men hoppas på det. :)

Dessutom så tycker jag om skills-baserade spel, t.ex. att man måste verkligen sikta och undvika själv istället för att det är automatiskt. Ökar mängden koncentration :) Darkfall online t.ex. var ett spel jag tyckte om, men det var för få spelare för att jag skulle stanna. Verkar som TERAs spelarbas kommer bli mycket större.

Tack för att ni ger oss denna chans!
0 Poäng  
caldorean Föreningsmedlem
7 feb 2012   #71
För att nu när grabben är tillräckligt gammal för att inte behöva sitta i knät längre har jag äntligen lite tid till att spela över igen, (tog bara nästan två år), och Tera verkar som en grym återkomst!
0 Poäng  
farferish Föreningsmedlem
7 feb 2012   #72
Jag har spelat lineage 2 väldigt mycket i mina dagar och älskar pvpn som erbjuds där. Tera sägs ju vara uppföljaren som några utvecklare från lineage 3 tog med sig när dom drog. Jag är riktigt nyfiken på att se om dom kan återskapa den stenhårda miljön som lineage 2 hade i sin pvp-miljö.
0 Poäng  
Dempii Föreningsmedlem
7 feb 2012   #73
Vill testa något nytt mmo då Swtor inte levde upp till mina förväntningar!
0 Poäng  
Reliaya Föreningsmedlem
7 feb 2012   #74
Har provat en del MMORPG som man har tröttnat ganska snabbt på då combat systemet har lackat till sist.. När jag såg detta tänkte jag wow, det verkar ju riktigt coolt, som jag sett och som alla andra har så verkar denna combat system vara något som jag längtat efter! :)
0 Poäng  
SteN1s Föreningsmedlem
7 feb 2012   #75
Är grymt sugen på att testa det! :D
0 Poäng  
pflake Föreningsmedlem
7 feb 2012   #76
Jag vill verkligen prova på en ny typ av MMORP! Har spelat SWTOR nu till max level och är redan trött på det. Jag har sett många filmer från betan vilket bara gör mig ännu mer intresserad. Själv kommer jag också att bidra med filmer på mitt youtube account om en nyckel blir min, med det är väl klart, Playstar kan man alltid lita på :)


0 Poäng  
lahjnus Föreningsmedlem
8 feb 2012   #77
Det vore superkul prova detta!
0 Poäng  
KAIKOOO Föreningsmedlem
8 feb 2012   #78
nåra polare lirar det å de snackar hela tiden om det!!!! grymt frustrerande, jag vill också
0 Poäng  
RHitler Föreningsmedlem
8 feb 2012   #79
Jag är trött på att bli uppmatchad och trakasserad av alla dessa Ryssar i Dota 2 dag in och dag ut och jag är är väldigt sugen på att börja spela ett nytt MMORPG och ett med Lolitas och och hundkatter blir nog det perfekta.

Tack så mycket.
0 Poäng  
fibnot Föreningsmedlem
8 feb 2012   #80
Jag har alltid haft en förkärlek till asiatiska MMOs. Jag vill gärna testa TERA och dess stridssystem. Sedan är det så kallt ute att det hade passat perfekt med TERA nu :) Är även nyfiken på hur deras "dungeons" kommer vara, älskar att testa ny spelmekanik.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 400 • Aktiv I förrgår, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 121 • Aktiv I förrgår, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 198 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 303 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 865 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1143 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 448 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 314 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 477 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 293 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät