Forum     Föreningen

Forum

DotA 2 BetaKeys
marcraft Föreningsmedlem
4 maj 2011   #0
Jag undrar om ni kommer att ge ut DotA2 BetaKeys när tiden kommer för detta : )
0 poäng  
Alex Spelansvarig
9 maj 2011   #1

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Nwrk Styrelsekung
10 maj 2011   #2
Helt irrelevant Alex.

Marcraft: Vi som ansvarar för sponsring samt kommunikation håller just nu på att utröna om det finns något större intresse för just DotA 2.

Mvh
Peter Nelson
Playstars styrelse
0 Poäng  
Angen Föreningsmedlem
19 aug 2011   #3
Nu har ju Dota 2 visats i turneringar osv! Vore riktigt nice om ni på Playstar kunde fixa fram till Dota 2 beta-nycklar! Dem släpps snart på steam vet jag Hänger här rätt mycket, brukar dock inte logga in så mycket men haft konto sedan HoN kom :)

Tack på förhand! :D
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
19 aug 2011   #4
Angen skrevNu har ju Dota 2 visats i turneringar osv! Vore riktigt nice om ni på Playstar kunde fixa fram till Dota 2 beta-nycklar! Dem släpps snart på steam vet jag Hänger här rätt mycket, brukar dock inte logga in så mycket men haft konto sedan HoN kom :)

Tack på förhand! :D


Du kan spela betan genom att gå in på dota2.com och sedan trycka på den gröna fina knappen.
0 Poäng  
Angen Föreningsmedlem
19 aug 2011   #5
bamsegrill skrev
Angen skrevNu har ju Dota 2 visats i turneringar osv! Vore riktigt nice om ni på Playstar kunde fixa fram till Dota 2 beta-nycklar! Dem släpps snart på steam vet jag Hänger här rätt mycket, brukar dock inte logga in så mycket men haft konto sedan HoN kom :)

Tack på förhand! :D


Du kan spela betan genom att gå in på dota2.com och sedan trycka på den gröna fina knappen.


Jo, det är jag medveten om men då sätter man bara sig själv i "kö". Det betyder inte att man med säkerhet kommer att få en nyckel.. Vore ju awesome om ni på Playstar fick några och kunde dela med er ;)Har redan ställt mig i kö genom steam!^^
0 Poäng  
Morphy Föreningsmedlem
20 aug 2011   #6
läste någon stans att dom som har köpt mycket från steam kommer få företräde.
och om detta stämmer så vore det awesome om man kan få tag på nycklar här med efter som jag inte har så många spel!
^.^


0 Poäng  
lucasolssson Föreningsmedlem
22 aug 2011   #7
Skulle vara riktigt awesome med beta keys till Dota 2. Har sett fram emot detta spel länge nu. Så här långt så ser det riktigt awesome ut!
0 Poäng  
KLingen Föreningsmedlem
26 okt 2011   #8
awsome! dota2 ser så jävla roligt ut och har lirat DoTA ett bra tag nu...väntat på detta :D
0 Poäng  
simonlicious Föreningsmedlem
26 okt 2011   #9
Hade varit helt underbart med dota2 beta keys!
0 Poäng  
Sharkshadow Föreningsmedlem
26 okt 2011   #10
Skulle vara awesome att få Dota2 beta nyckel.
0 Poäng  
Reliaya Föreningsmedlem
26 okt 2011   #11
Medlemmar kommer får Beta-Nycklar i början av November säger dem. In och checka eran Email :)
0 Poäng  
RakatKadaver Föreningsmedlem
26 okt 2011   #12
ojojoj, väntar med spänning. Har tröttnat på idioterna i HoN.
0 Poäng  
Delino Föreningsmedlem
26 okt 2011   #13
Ahhh Kanon, det hade varit suveränt att få prova spelet..har tröttnat lite på HoN..:)
0 Poäng  
Reliaya Föreningsmedlem
26 okt 2011   #14
Delino, Rakatkadaver: Hehe, det är vi nog fler om ska jag lova, har tröttnat ganska extremt på spelarna i HoN..
0 Poäng  
DreamTaLe Föreningsmedlem
26 okt 2011   #15
OOOOH! Galet nice! Har väntat i år på en betakey <3
0 Poäng  
ponylol Föreningsmedlem
26 okt 2011   #16
En Betanyckel skulle verkligen förgylla arbetsveckorna :D
0 Poäng  
furredazman Föreningsmedlem
26 okt 2011   #17
Kommer ihåg då betan lanserades här på Playstar i 2009, var riktigt kul att få tillgång. Känns dock som många små noobs kommer få tillgång till det innan dom som har erfarenhet från spelet. KJag håller med Reliaya om att det finns för tok för många "I am pro" spelar som inte ens har hälften så bra acc som sig själv. Ska bli så jävla underbart att slippa idioterna som vill spela gratis och whina, dom kan hålla sig till HON, hoppas det är värt att satsa pengarna och det kommer hållas en bra skill nivå i dota 2.
0 Poäng  
furredazman Föreningsmedlem
26 okt 2011   #18
Kommer ihåg då betan lanserades här på Playstar i 2009, var riktigt kul att få tillgång. Känns dock som många små noobs kommer få tillgång till det innan dom som har erfarenhet från spelet. KJag håller med Reliaya om att det finns för tok för många "I am pro" spelar som inte ens har hälften så bra acc som sig själv. Ska bli så jävla underbart att slippa idioterna som vill spela gratis och whina, dom kan hålla sig till HON, hoppas det är värt att satsa pengarna och det kommer hållas en bra skill nivå i dota 2.
0 Poäng  
furredazman Föreningsmedlem
26 okt 2011   #19
Kommer ihåg då betan lanserades här på Playstar i 2009, var riktigt kul att få tillgång. Känns dock som många små noobs kommer få tillgång till det innan dom som har erfarenhet från spelet. KJag håller med Reliaya om att det finns för tok för många "I am pro" spelar som inte ens har hälften så bra acc som sig själv. Ska bli så jävla underbart att slippa idioterna som vill spela gratis och whina, dom kan hålla sig till HON, hoppas det är värt att satsa pengarna och det kommer hållas en bra skill nivå i dota 2.
0 Poäng  
Reliaya Föreningsmedlem
27 okt 2011   #20
Spelade nyss ett hon game, FYF•N säger jag bara! De där j•vla snorungarna går mig på nerverna. Och tagentbordet gick i graven med!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 75 • Aktiv Idag, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 165 • Aktiv I förrgår, kl. 13:11
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 334 • Aktiv 4 maj, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 286 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 844 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1136 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 431 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 299 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 465 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 274 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät