3st gratis CS SERVERS!
Alex Spelansvarig
18 aug 2010   #0
Varför ska just du få en?

Tävlingen avslutas:
Fredag 20/8 18.00
0 poäng  
korvkioskkillenmohamed Föreningsmedlem
18 aug 2010   #21
Jo därför att jag aldrig har fått chansen till en egen server och att det skulle uppskattas om så kunde få ;)

//timberland
0 Poäng  
kallek Föreningsmedlem
18 aug 2010   #22
för att jag är trött på gh's dåliga servrar, jag känner ett behov av lite mer kraft i burken så skotten för en gångs skull går rätt, har ju testspelat på era och dom är sinnessjukt bra
0 Poäng  
bergz0r Föreningsmedlem
18 aug 2010   #23
Jag tycker att jag borde få en server för att jag gibbar väldigt mycket cs, och är verkligen i behov av en bra server. Orkar inte spela en sekund till på varken gratis servers, e-s servers, gh servers eller madservers, alla är mer eller mindre dåliga och hitboxen är nästan alltid helt åt skogen.

Spelade en gather igår, på en av era beta servers, och är helnöjd faktiskt. Grym ping, grym hitbox.. ja, grym server helt enkelkt. Blir så väldigt mycket roligare att gibba när skotten går rätt och hitboxen icke spökar.

Vore kanon om jag skulle få en server, skulle vara väldigt uppskattat.
0 Poäng  
dEN9NN Föreningsmedlem
19 aug 2010   #24
Jag tycker att jag borde få den för att alla tror jag har SSH på min e-s, samt att GH är så himla dåliga, och endast det bästa är bra nog för mig..
0 Poäng  
fms1 Föreningsmedlem
19 aug 2010   #25
Jag tycker jag borde få en server för jag har inte råd att betala till månadsservers, om jag nu bokar en gratisserver så är hitboxen åt skogen. Jag tycker att jag borde få servern för jag är snäll och tycker att eran server är bättre än alla andra!
peace and love
0 Poäng  
nhemlis Föreningsmedlem
20 aug 2010   #26
Jag lirat på beta servrarna en del och dom är utan tvekan skönare än vad GH erbjuder med sina, sedan utöver det så har jag återigen fått för mycket fritid och CS skall börjas nötas igen!
0 Poäng  
Krawlezt Föreningsmedlem
20 aug 2010   #27
Vann jag eller?
0 Poäng  
AmoZ Föreningsmedlem
20 aug 2010   #28
Varför ska jag få en server?

Jo, alla dessa spelservrar från Excellent-Servers samt Game-hosting som man jämt spelar på tycker jag faktiskt inte flyter på så bra alla gånger, utan jag vet att era servrar, är faktiskt några av de bättre servrarna, har själv spelat på de samt mätt med fpsmätare och ser att de har väldigt bra prestanda, därför vill jag nu få en server för att få spela på en ännu bättre server mot vad man är van att göra, för att ta spelet till en högre nivå tillsammans med spelföreningen Playstar.

Jag pluggar själv och har verkligen inte råd att köpa mig en egen server, utan i så fall måste man fixa klansponsring på olika sidor, men de kräver väldigt många reggade vissa gånger och den är bara 1 månad.

Så jag hoppas nu att jag får en server så det tar spelandet till en högre nivå!
0 Poäng  
melin Elak
20 aug 2010   #29
Efter noga övervägande så har jag valt följande vinnare:

#15
sQuish med "För att jag aldrig haft en egen och vill verkligen ha en."
Vem kan säga nej till tiggande koögon som dessa?

#25
fms1 med "Jag tycker jag borde få en server för jag har inte råd att betala till månadsservers, om jag nu bokar en gratisserver så är hitboxen åt skogen. Jag tycker att jag borde få servern för jag är snäll och tycker att eran server är bättre än alla andra!
peace and love
"
Alla ska kunna spela bra CS, även fattiga kids

#28
AmoZ med "Varför ska jag få en server?

Jo, alla dessa spelservrar från Excellent-Servers samt Game-hosting som man jämt spelar på tycker jag faktiskt inte flyter på så bra alla gånger, utan jag vet att era servrar, är faktiskt några av de bättre servrarna, har själv spelat på de samt mätt med fpsmätare och ser att de har väldigt bra prestanda, därför vill jag nu få en server för att få spela på en ännu bättre server mot vad man är van att göra, för att ta spelet till en högre nivå tillsammans med spelföreningen Playstar.

Jag pluggar själv och har verkligen inte råd att köpa mig en egen server, utan i så fall måste man fixa klansponsring på olika sidor, men de kräver väldigt många reggade vissa gånger och den är bara 1 månad.

Så jag hoppas nu att jag får en server så det tar spelandet till en högre nivå!
"
Jag orkade inte läsa men det verkade vara lite synd om honom..
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 3
Visningar 94 • Aktiv Idag, kl. 20:09
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 229 • Aktiv Igår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 743 • Aktiv Igår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1075 • Aktiv I förrgår, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 379 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 261 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 427 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 235 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 564 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 277 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät