Forum     Bannad?

Forum

  Bannad ?!
xheviponken Föreningsmedlem
31 jan 2008   #0
Hejsan folket, det är så att jag undrar om admins bara får banna hur som helst? jag spelar på playstar en dag o rätt va det är så blir jag bannad :S.. utan nån som helst förklaring till vf jag blir det. Så ja tar kontakt med Alex tror jag han hette på #Playstar och han hjälper mig inte direkt, utan han säger är man bannad så är man bannad. Men då undrar jag är det rättvist att bli bannad från en server när man inget gjort? Kan man få hjälp med att få en unbann? Tack så mycket för hjälp.
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
31 jan 2008   #1
Vi bannar inte utan anledning..
0 Poäng  
xheviponken Föreningsmedlem
31 jan 2008   #2
Jaha? men i detta fall tycker ja inte ni hade någon som helst rätt att göra som ni gjorde, för fuska är det sista jag har gjort! tycker det är så patetiskt att man inte kan acceptera att vissa spelare är bättre än andra. Ge er på riktiga fuskare istället för vanliga lirare som spelar för skojj skull o inte för att förstöra för andra.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
31 jan 2008   #3
ifall det sista va det sista du gjorde så gjorde vi ju rätt? :o
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
31 jan 2008   #4
Det är svårt att bevisa om du gjort nåt eller inte, men vad jag vet bannar vi inte utan anledning.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
31 jan 2008   #5
HAHA "BÄTTRE" lägg ner alla som är admins på våra servers är över semielit nivå förutom wokio,wallin och warjunky (ta inte illa upp) men dem är högre än medel på fragbite så fan heller att vi bannar utan anledning! du fuskade eller så bröt du mot reglerna eller rent av kanske kallade en admin idiot jävel eller liknande :)!
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
31 jan 2008   #6
HAHA jag har liten utväxt, semielit? den va bra ;) den dagen du lirar bra på lan så tror jag dig :)
0 Poäng  
xheviponken Föreningsmedlem
31 jan 2008   #7
wokio lek inte dum du fattar vad jag menar spela inte dum, och bamsegrill om ni inte kan bevisa att jag fuskat(vilket jag inte gjort) varför banna på ren gissning ? och du Alex jag sa inte att admins va dåliga? ja förmodar att ni tyckte att ja va för bra för att inte ha fusk. Visst gör vi alla fel och ni kanske trodde att jag fuska men ja menar om ni inte har några bevis kan ni ju åtminstone banna upp? för jag har som sagt inte fuskat eller kallat nån admin något :s det är inte min stil
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
31 jan 2008   #8
Det är ingen av oss som har bannat dig, så det är svårt för oss att veta om du gjort nåt eller inte, alltså kan vi inte veta det. Det betyder även att vi inte bannar upp dig, det får den som bannade dig göra, han är den enda som vet varför du bannades.
0 Poäng  
xheviponken Föreningsmedlem
31 jan 2008   #9
Okej men hur får jag veta vem det är som bannat mig då? för ja har ingen aning om vem som bannat mig, och hur får ja tag i den personen?
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
1 feb 2008   #10
Enda sättet är om han ser denna tråd och skriver i den.
0 Poäng  
Vincent89 Föreningsmedlem
17 maj 2008   #11
Admins får inte banna utan anledning, right. Ta kontakt med bamsegrill eller "Alex" aka "Jag har liten utväxt" så ska det nog lösa sig.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
17 maj 2008   #12
kan du inte läsa kommentarerna som skrivits innan du själv skriver?
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
17 maj 2008   #13
håller med helt onödigt att dra upp denna tråd dock vårat fel eftersom vi inte låst den :P nu är den låst i alla fall ;) hej wokio
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Stig Engström bannad
Bannad? • Svar 2
Visningar 144 • Aktiv Igår, kl. 21:35
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 451 • Aktiv 12 maj, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 143 • Aktiv 12 maj, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 215 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 309 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 877 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1151 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 466 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 324 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 493 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät