Forum     Årsmöte 2009

Forum

Motion 2009: Bättre intern orgsanisation
bamsegrill Bestefar
8 mar 2009   #0
Motion: Bättre intern organisation
Av: Johan Saf

Sedan starten 2005 har Playstars medlemsantal ökat lavinartat och föreningen är idag en av de största
Internetbaserade spelföreningarna i Sverige. Dock har inte den organisatoriska sammansättningen inom
föreningen följt med i samma takt. Många gånger har problem lösts "ad hoc" utan någon struktur eller
uppföljning och detta anser jag att det är dags att ändra på.

Mitt förslag ligger i att det inom föreningen skapas ett antal grupper, där varje grupp har ett klart
definerat ansvarsområde som den agerar inom. Varje grupp har en gruppansvarig som utses av styrelsen,
och gruppansvarige har sedan fritt att välja vem den vill ha med i gruppen.

Jag yrkar att:
1....Det skall skapas en tydlig organisatorisk bild inom föreningen där det är klart definerat vem som gör vad.
0 poäng  
Livijn Föreningsmedlem
9 mar 2009   #1
Mm, bra. Accepteringen av nya medlemmar borde även ske smidigare och snabbare.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
9 mar 2009   #2
Livijn skrevMm, bra. Accepteringen av nya medlemmar borde även ske smidigare och snabbare.

Det kan fixas genom 2-3 heltidsanstälda personer.

Annars nej tack
0 Poäng  
Livijn Föreningsmedlem
10 mar 2009   #3
Alex skrev
Livijn skrevMm, bra. Accepteringen av nya medlemmar borde även ske smidigare och snabbare.

Det kan fixas genom 2-3 heltidsanstälda personer.

Annars nej tack

Jaha, va dumt. Denati måste vara ett genialiskt undantag då, eftersom dom inte har några anställda och allt flyter på. Dumma mig som inte tänkte på det. Alla kan inte vara lika bra som dom. Förstår att ni inte har samma ambitioner.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
10 mar 2009   #4
Denati? Vad är det? hur många medlemmar har dom att accptera om dagen då? 2? Vi måste gå igenom 200 - 300 nya registreringar VARJE dag, därför det inte kan ske på 2 sekunder.
0 Poäng  
roxy Altruist
30 mar 2009   #5
bamsegrill skrevDenati? Vad är det? hur många medlemmar har dom att acceptera om dagen då? 2? Vi måste gå igenom 200 - 300 nya registreringar VARJE dag, därför det inte kan ske på 2 sekunder.


Ännu fler på helgerna då folk registrerar sig som tokar och tror dom kan bli accepterade direkt.. inte så att man sitter framför burken varje dag på en helg. Folk är sjukt dåliga på att ha framförhållande... Men som sagt, det tar ungefär i snitt 24h(det är vad vi försöker hålla) att bli accepterad.
0 Poäng  
mYSTISK The One And Only
30 mar 2009   #6
vi accar ju medlemar typ varje timme sen om alla har nått annat försig tar de längre tid ..
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 126 • Aktiv Idag, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 232 • Aktiv Igår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 746 • Aktiv Igår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1076 • Aktiv I förrgår, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 379 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 261 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 429 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 235 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 564 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 277 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät